Gå til innhold

BK: Sommerfugl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott sommerfugl som fortjener all oppmerksomhet.

Blomsterenga i bakgrunnen blir "for mye" - slik jeg ser det og i tillegg får jeg inntrykk av at sommerfuglen er "limt" på bakgrunnen. Et fint motiv og tanke med potensiale, men krever nok en ny runde i åker`n :)

Lenke til kommentar

Flott sommerfugl som fortjener all oppmerksomhet.

Blomsterenga i bakgrunnen blir "for mye" - slik jeg ser det og i tillegg får jeg inntrykk av at sommerfuglen er "limt" på bakgrunnen. Et fint motiv og tanke med potensiale, men krever nok en ny runde i åker`n :)

Noen bilder blir en mer glad i en andre,og her liker eg sommerfuglen meget godt og kunne tenke meg som du skriver en ny runde i åker`n:.

Den er ikke limt på, så var i utgangpongtetlitt litte lysten til og gjøre noe,men ser klart den ser ut som den er limt på,og litt mye støy i bakgrunnen.litt usikker på hva eg bør gjøre samtidigt som den ser mindre klipt ut.

Har fotoshop,kan markere og justere.

Litt litte luft nede,dette på grunn av en blomsterkasse,kan nok glone litt i forbindelse med eventuele forandringer når en først er i gang.

Om du skulle ha noen forslag så er eg takknemlig for det.

Den vakreste sommerfuglen, skarp og fin - men litt mye buskas i bakgrunnen.

Takk for tilbakemelding,forandrer nok buskaset som en del av en forbedring. :thumbup:

Kjempefin sommerfugl, fine farger et gladbilde! ;)

Kjekt å høre.

Lenke til kommentar

Et flott bilde av en ekstra flott sommerfugl, det er fint at den har spredt vingene sine totalt og mønsteret kommer veldig godt fram. Men bakgrunnen blir "too much" og tar bort fokuset fra hovedmotivet. Man velger ikke hvor en slik skapning skal sette seg dessverre, ville ha forsøkt å jobbe litt med bildet for å gjøre noe med bakgrunnen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...