Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Livets gang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ikke mye en kan pirke borti her Eksponeringen og fokusområdet sitter som det skal Hadde nok blitt enda bedre med en helt mørk bakgund, men det var vel ikke så lett å få til Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Ikke mye en kan pirke borti her Eksponeringen og fokusområdet sitter som det skal Hadde nok blitt enda bedre med en helt mørk bakgund, men det var vel ikke så lett å få til Hei - takk for kommentaren! Ja, det er bakgrunnen jeg liker minst ved dette bildet, men jeg syns det ble for omfattende å gjøre noe med det...syns det er vanskelig å få fine overganger i et tilfelle som dette... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ikke mye en kan pirke borti her Eksponeringen og fokusområdet sitter som det skal Hadde nok blitt enda bedre med en helt mørk bakgund, men det var vel ikke så lett å få til Hei - takk for kommentaren! Ja, det er bakgrunnen jeg liker minst ved dette bildet, men jeg syns det ble for omfattende å gjøre noe med det...syns det er vanskelig å få fine overganger i et tilfelle som dette... Enig med deg i det. I dette tilfelle er det best å ikke prøve på noe kloning. Skulle bakgrunden vært anderledes, måtte det vært gjort noe med det , før bilde ble tatt Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Enig Waco, det er jo det som er tingen - men da måtte jeg nok hatt med meg et svart tøystykke med stativ inn i bedet...her stod det helt tett med blomster PS: Prøvde å svare med bare ett lite sitat gjengitt, uten at hele leksa blir kopiert enda en gang, men det funka ikke etter planen - hvordan gjøres det...? Endret 19. august 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Enig Waco, det er jo det som er tingen - men da måtte jeg nok hatt med meg et svart tøystykke med stativ inn i bedet...her stod det helt tett med blomster PS: Prøvde å svare med bare ett lite sitat gjengitt, uten at hele leksa blir kopiert enda en gang, men det funka ikke etter planen - hvordan gjøres det...? Det gjør du ved å slette den delen du ikke til ha med, slik at bare det sittatet du vil ha med er igjen. Det sittatet du vil ha med må begynner og slutter med en klamme [ ] inne i disse klammen står det /quote. I den øverste klammen fjerner du skråstreken / og da får du sittatet slik du vil ha det Men det er vikitg at skråstreken ikke fjærnes i den nederste klammen Endret 19. august 2011 av wasco Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ikke så mye å tilføye her, jeg liker slike makrobilder hvor man viser forfall og ikke bare vakre blomster. Jeg har fått en svart bakgrunn som er kjekk å ta med seg ut i bedet, det er ikke papir og ikke stoff, noe midt i mellom, den hadde vært fin å bruke her. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Ikke så mye å tilføye her, jeg liker slike makrobilder hvor man viser forfall og ikke bare vakre blomster. Jeg har fått en svart bakgrunn som er kjekk å ta med seg ut i bedet, det er ikke papir og ikke stoff, noe midt i mellom, den hadde vært fin å bruke her. Takk for kommentaren og for tipset! Denne problemstillingen med fin bakgrunn i blomsterbed dukker jo opp fra tid til annen - skal jomen prøve ut litt her, ja... Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Åååå, dette var bare nydelig. Så fint du har fått frem fargene og skarpheten på rett plass. Nydelig. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dette likte jeg godt:) Nydelige farger, snevert fokus og fint komp. Finner ikke noe å pirke på her, så da sier jeg bare: Godt jobba Astrid. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Åååå, dette var bare nydelig. Så fint du har fått frem fargene og skarpheten på rett plass. Nydelig. Dette likte jeg godt:) Nydelige farger, snevert fokus og fint komp. Finner ikke noe å pirke på her, så da sier jeg bare: Godt jobba Astrid. Tusen takk også til Ronnsol og Morten for hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 dette synest jeg var godt utført. har sett mange lignende bilder som ikke har vert vellykkede. skulle jeg pirke måtte det være bakgrunnen som kan virke litt "rotete"/ ujevn i fargen svart/grønt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg