Odesseiron Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette kan bli snikespillet vi så sårt har ønsket oss. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette er høgt oppe på mi liste, iallefall. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette er høgt oppe på mi liste, iallefall. Samme her. 2012 blir mitt spill-år ser det ut til. Med Risen 2, Far Cry 3 og dette som foreløpige sikre kjøp. I år ser jeg bare Deus Ex 3 som potensielt kjøp faktisk. (Dvs. kanskje også Skyrim, men først etter eventuelle gode tilbakemeldinger fra folk jeg vet evner å skille skitt og kanel) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er ganske sikker på at det siste skjermbildet ikke er fra Thief. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Trur det er Arx Fatalis. Eg ser visst ikkje på bileta i det heile, la ikkje merke til det der før no. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) og en imponerende grafikkmotor kaster lekkert lys over brosteinen. Emh har du røyket noe eller...Ser jo på skjermbildene at grafikken ser ut som ......ja driit. Skjønner ikke det der jeg, Hva er imponerende med noe som ser så elendig ut? Flott brostein og alt annet forresten: Endret 19. august 2011 av AllColor Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) og en imponerende grafikkmotor kaster lekkert lys over brosteinen. ehh, første som slår meg er Konsoll grafikk deluxe. Kan jo håpe at resten av spillet ikke har konsoll herpes men begynner å miste troen på nettop det (da samtlige spill som blir sluppet om dagen har det mener jeg) Sitter å spiller gamle slagere på GoG om dagen med 590 gtx :!: Endret 19. august 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Splaat Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Fristende saker må jeg si Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er ganske sikker på at det siste skjermbildet ikke er fra Thief. Det stemmer, det er fra Arx Fatalis, slik det står i bildeteksten :-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette hørtes jo fantastisk ut. Skal definitivt følges med på. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Takk for sniktitten Lasse. Dette spillet er herved notert for en gammel fan av Thief og Hitman seriene :-) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er ganske sikker på at det siste skjermbildet ikke er fra Thief. Det stemmer, det er fra Arx Fatalis, slik det står i bildeteksten :-) Beklager feilen; siste bilde er fra Thief, men det står Arx, nest siste er fra Arx, men det står Thief. Eller? Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette skal følges med på fremover. Godt at noen tørr å satse på nye orginale spill og ikke bare oppfølgere. Og denne sjangeren (sneak'em up) er en favoritt. Skal bli interessant å se om spillet holder mål. Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 syntes ikke assassin creed er snik i det hele tatt, er for dumt når det er en dude som er kledd som han, kan vandre stille og rolig opp til en "konge" els hva faen.. bare spilt 1-og 2 tho. er litt dum AI Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 snik spill? spilter cell og hitman! Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) MGS:1 FTW ! Prøvde Splinter cell en gang, men forsvant fort, var ikke så bra, husker spesielt jeg fikk dråpen da han kunne stå i ett mørkt hjørne med 3 selvlysende grønne "nightvision" goggles øyne uten og bli sett. For urealistisk. Endret 19. august 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Grunnen til at man ser nattbrillene til Sam i mørket er bare for at man skal se hvor man er hen. Brillene lyser egentlig ikke, og det er derfor fiendene ikke ser det. Klag heller på Conviction, hvor man ikke trengte nattbriller. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Eller Stealth, Sam Fisher vart jo plutselig ein krysning mellom tiger, xenomorph og spess mehreen. Om ein ser bort frå spel med fokus på forkledning (ie. Hitman), synes eg framleis at Thief byr på best sniking. Endret 21. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Litt dobbelposting no, men RPS har sikra seg eit fyldig intervju med båe prosjektleiarane for Dishonored. Interessant lesing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå