fotogigen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 I flukt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Synes dette fungerer bra, ikke bare som skirvebordsbakgrunn. Kompet og den enkle rene formen balanserer fint Men jeg ville foretatt noen små justeringer. Jeg ville kuttet både oppe og nede, også ville jeg flyttet litt på fuglene for å få litt mer luft på begge sidene. Noe slikt som dette; Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nydelig - faller helt for fargene og de gjennomskinnelige vingene :) Liker også kompen, men ville vurdert å klone bort den fremste fuglen - slik får du også antydningsvis en fin diagonal og mer luft foran motivet. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har litt problemer med å gi konstruktiv kritikk her for jeg synes absolutt at kompen sitter veldig bra. Men jeg ville nok ha kuttet for å få mer breddeformat og jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om fargen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Takk for konstruktive, seriøse kommentarer :=) ser nå at eg burde nok fjernet den fremste fuglen.. som nevnt. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Syns bilde er fint som det er jeg,nydelig komp. og farger:) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Enig med Linda..dette bildet står alene utmerket ! Godt utført fotogigen . Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette ble tøft! Liker den bua linje med fugl. Fine farger og silluett. Finner ikke noe å pirke på umiddelbart. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Liker dette der lyset kommer så fint på vingene her. Gode silhuetter, gode farger. Litt mer luft til h. blir min bemerkning her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg