emilved Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei jeg kjøpte en bygg din egen pc fra komplett for 2 år siden, den har fungert knirkefritt frem til nå. Nå lager pcen en gnist ved oppstart. (gnisten kommer fra strømforsyningen). Noen ganger vil den starte, men slutter å funke med et gnist og vil ikke slå seg på igjen. Det lukter svidd fra strømforsyningen. Noen som vet om strømforsyningen kan være gåen? Pcen startet senest idag tros alt. Jeg kom inn på windows og alt fungerte fint men så slo pcen seg plutselig av med et gnist.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ville nok ikke brukt den før den hadde blitt fikset, send inn på garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
emilved Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Ville nok ikke brukt den før den hadde blitt fikset, send inn på garanti/reklamasjon. Hele pcen? eller kun strømforsyningen? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Du kan sende en mail til Komplett å forklare problemet. Spør om det er nok å sende inn strømforsyningen Lenke til kommentar
emilved Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 oki:) Men jeg prøvde å støvsuge strømforsyningen og den ser ut til å fungere foreløpig. Hvis problemet fortsetter prøver jeg å sende inn, burde vel være garanti sak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå