MagneF Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) En kunde av meg får stadig veldig høye GPRS regninger på sin Iphone, og sier selv at hun kun en gang i blandt er inne på vg eller lignende. Jeg har foreslått et abo med 1 GB inkludert, men hun ønsker ikke dette da hun ikke bruker telefonen til annet enn å ringe. Imidlertid er det noen dager hvor telefonen av en eller annen grunn laster ned eller sender mye data, typisk 5-600 mb. Nå sist klarte den i følge spesifisert regning å laste eller sende 400 mb i løpet av en time. Finnes det noen mulighet for å se hva slags trafikk som har gått eller hvilke app som har sendt/mottatt? Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er jo ikke veldig overraskende at iPhone gjør sånt.. Det greieste er vel å slå av datatrafikk..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Telenor Faktura (http://www.online.no/tips_rad/mobilen/iphone/telenor_faktura_iphone.jsp) er en app som viser hva som har gått, og hvor mye, men ikke fra hva. Den leser info fra Mine sider (telenormobil.no/mswap fra telefonens nettleser), ikke fra selve telefonen. Endret 19. august 2011 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå