Gå til innhold

BK: På Beite

Anbefalte innlegg

På Beite

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Han ser liten ut denne karen,men kan love han vær svær,så gikk ikke nermere jeg;) Tatt i bunnen av Haugfoss,Modum i Buskerud..ikke langt fra Blaafargeværket om det er mer kjent for folket;)

Litt utbrnt på ryggen er oksen,men ble fort grått ved å justere det ned enda mer.

Ja ser jo nå på innstillingen att her kunne jeg valgt en langt større blender åpning og mye raskere lukkertid...men tips teaes mot med takknemelighet;)

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redd hare det er du er,,he,,,.Ett lite stykke Norge her syntes jeg. .Koselig bilde.

Skal innrømme jeg har respekt for disse.Han her hadde kommet seg ut fra inngjerdingen,og kom tett innpå han bakfra,hvor han da hiver seg rundt og betrakter meg.Husker ikke hva rasen heter,men vet slaktervekten ligger på rundt 1 tonn,så han her var diger..kommer ett bilde som viser størrelsen enda bedre..disse er ren kjøttpruduksjon..avlet frem slik..ser nesten ut som de er bolet.Så ja reddhare kan jeg godt være her..hehe;);)

Lenke til kommentar

Liker dette, det er et lite stykke Norge og fine farger. Du har heller ikke falt for fristelsen til å overbehandle.

Jeg fotograferte en ku i ferien, trodde jeg i alle fall, inntil h*n sto og stampet og prustet, da skjønte jeg at det var selveste oksen som ikke helt likte fotografen. Jeg kom meg raskt bort gitt :)

Lenke til kommentar

Dejligt billede af det Norske landskab.

f/9-10 burde vel være nok, med det grej?? og det er også for mig et ret højt iso tal, i dagslys?

Ja var en slik blender jeg tenkte på..og iso'n ja...ja du vet en glemmer ofte å se hva innstillinger står på når motivet plutselig står der,så får stille iso'n etter ent tur fremover tror jeg..hehe.:thumbup:

Naturlig og koselig sommerbilde:)

Takker :thumbup:

Her er det nostalgi ute å går, koselig med dyret, hytta og fin natur! ;)

Liker dette, det er et lite stykke Norge og fine farger. Du har heller ikke falt for fristelsen til å overbehandle.

Jeg fotograferte en ku i ferien, trodde jeg i alle fall, inntil h*n sto og stampet og prustet, da skjønte jeg at det var selveste oksen som ikke helt likte fotografen. Jeg kom meg raskt bort gitt :)

Ja jenter er en ting,men når det komme en kar som er 500ganger større enn en selv,rygger jeg med.Takker for kom.:thumbup:

Lenke til kommentar

Dejligt billede af det Norske landskab.

f/9-10 burde vel være nok, med det grej?? og det er også for mig et ret højt iso tal, i dagslys?

Ja var en slik blender jeg tenkte på..og iso'n ja...ja du vet en glemmer ofte å se hva innstillinger står på når motivet plutselig står der,så får stille iso'n etter ent tur fremover tror jeg..hehe.:thumbup:

Jo det kender jeg godt :dribble:

Naturlig og koselig sommerbilde:)

Her er det nostalgi ute å går, koselig med dyret, hytta og fin natur! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...