Howard Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 TEST: Chaintech 9CJS Zenith Chaintech er en av de mindre, men likevel svært spennende produsentene av hovedkort. Spennende i den forbindelse at man alltid kan forvente seg noe ekstra fra produktene deres. Vi har kikket på 9CJS, basert på 875P-brikkesettet. Les testen her. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Spennende hovedkort med mange funksjoner og kraftig bundle. Men jeg tror jeg ville ventet til IC7-Max3 kommer hvis jeg skulle hatt nytt hk. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 "Overklokker" FSB automatisk til 202,88 MHz Hvorfor regnes dette som negativ i oppsumeringen? Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvorfor tester dere ikke annet enn ytelsen? Liksom, for de som skal ha max ytelse er i875P uinteressant likevel siden i865PE har vist seg å yte bedre... Dette kortet er mere interessant for de som er ute etter masse features... Dere kunne gjerne spandert noen ord om lydkvaliteten på det ganske så imponerende integrerte lydkortet... Envy chip'en benyttes som musikk entusiaster sikkert kjenner til, i endel mid-end lydkort for musikk produksjon, og vil derfor muligens gjøre at musikere kan spare nesten 2000+ kroner som et godt lydkort koster ved å kjøpe dette hovedkortet... Virker som en genial løsning etter min mening. Et hovedkort er mere enn bare overkloking og ytelse... Spander noen ord om annet enn KUN antallet FPS eller antall "knuste tall"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå