Jan Åge Henriksen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Seilbåt.., Ofotfjorden Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt 17.august. Tatt med Canon 30D og Canon EF-S 60mm macro, håndholdt. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Kritiser gjerne småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Et dejligt billede med tunge skyer. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Maleriskt vakkert ! Her er båten prikken over i`en. Finner ikke mye å kritisere her, kanskje litt utbrent i de lyseste skyene, men det er bare pirk. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Vakkert landskap med fint lys, flott komp. På min skjerm fremstår bildet med litt mye støy som særlig synes i de mørke fjellsidene. Støyfjerning hjelper jo noe, men jeg er redd det ville gå for mye ut over detaljene, så det blir i tillfelle en avveining å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg