Thore Raaen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 motlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Et flot macro billede, med fin skarphed på hovedet. Synes det er bedst med sort baggrund. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Veldig bra macro ! Flott selektivt fokus! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Veldig bra, fin-fin positur, du kan kanskje kutte en smal stripe i topp ut av utsnittet som er, eller litt mer luft foran? - men jeg synes som sagt dette var bra. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Fin makro, med nydelig lys. Veldig fine detaljer i fokusområdet, men her kunne det gjerne vært skarpet opp noe. Kunne også tenke meg litt økt kontrast - i mine øyne virker det hele en smule anelse uskarpt og noe blasst i fargene. Ideelt sett ville jeg også ha dempa eller klona bort det lyseste på bladet nede i høyre hjørne, samt en smal liten lys stripe i høyre kant. Men for all del - dette er flott og godt jobba! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skarpt og flott bilde av denne vakre Perlemorvinge. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Takk for kritisk kommentar Astrid. Har prøvd ut det du mener og du har helt rett. Slikt lærer man av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg