Røntgenfotograf Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Er det en eller annen sjel her på forumet som kan gi meg adressen, eller oppskriften på hvordan man får brukt en helt vanlig phantom matet (+48V) mikrofon til PC-100 kamera? Jeg besitter en Sennheiser MKH60 med Zeppeliner og "pels" til en sum som etter hvert overgår prisen på kameraet. Den intergrerte mikrofonen er totalt ubrukelig i en hver sammenheng. Mafiasjappa Sony sørger selvfølgelig å gjøre produktene sine til narkotika for brukerne. Og det er noe de fleste entusiaster finner ut i etterkant. Har jeg rett i den påstanden, eller? Lenke til kommentar
digitalprince Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei, Kanskje du må kjøpe en spenningsmater, slik jeg lurer på om jeg må gjøre i forrige innlegg om vx 9000. Den koster isåfall rundt 800-1000 kroner. (I tillegg trenger du vel gjerne en XLR til minijack) Ring Video4 i Bergen og spør. De vet hva du trenger. Nummeret finner du på video4.no Setter forresten stor pris på om du gidder å svare på mitt spørsmål om phantom i forrige post (vx 9000) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå