Magnum p.i. Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 syntes bare at denne tilfreddstilte de fleste kravene hans... Bortsett fra det første kriteriet hvor han skriver at han ønsker seg en sedan. Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 I første post skriver du at du liker bil med ungdoms look, så linker du til den gørrkjedelige forden over her? Ford må du holde deg langt unna, det er IKKE kvalitetsbiler... Hva synes du om denne her, den har det du er ute etter: http://www.finn.no/finn/object?finnkode=30060702 Bakhjulsdrevet bil, 160HK, motor bak, kjørefølelsen er fantastisk iforhold til biler med framhjulstrekk og motor foran. Flott at du kommer med forslag, men for meg liker jeg looken til en BMW 3-serie e36 (og e46) bedre, kanskje med litt små styling - ikke for mye. Litt senket, lettmetall-felger og evt et beskjedent bodykit. + jeg må ha 4-dører. Bilen du lenket til er for meg litt for voldsomt utsende, selvom jeg på en annen side hadde litt sansen for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå