AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Er det urenslig å ikke dusje etter at man har vært på fylla? Jeg dusjer aldri bare for at jeg har vært på fylla, men mange av mine kamerater og bekjente gjør det. Av og til har jeg drukket i flere dager uten å dusje. Takk på forhånd Postet av anonym: ddd61b2f3069394d71a0ed2a95d13d7d 1 Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Øh, det kommer vel strengt tatt an på hva du finner på i fylla. Hvis man raver rundt gatelangs og tøyser og tuller er det kanskje greit å vaske seg etterpå. Jeg dusjer forøvrig hver dag uansett. Synes egentlig folk som dusjer sånn 2 ganger i uka er litt shabby rett og slett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Øh, det kommer vel strengt tatt an på hva du finner på i fylla. Hvis man raver rundt gatelangs og tøyser og tuller er det kanskje greit å vaske seg etterpå. Jeg dusjer forøvrig hver dag uansett. Synes egentlig folk som dusjer sånn 2 ganger i uka er litt shabby rett og slett. Jeg går vanligvis ikke gatelangs og tøyser og tuller. Jeg blir bare full jeg. Jeg er en storforbruker av alkohol og dusjer max 1 gang i uka. Men jeg har hørt at om man drikker mye så lukter man ille og bør dusje mer...Men hva vet vel jeg. ..Trådstarter Postet av anonym: ddd61b2f3069394d71a0ed2a95d13d7d Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Bare det å gå uten å dusje i flere dager i strekk vil jo av mange ses på som urenslig. Jeg vil anbefale deg å dusje etter å ha vært på fylla, med tanke på alle de eventuelle bakteriene du kan ha støtt på i beruset tilstand. Det er selvfølgelig ingen krise, men det er greit å være på den sikre siden både med tanke på bakterier og kroppslukt. 4 Lenke til kommentar
Cob1991 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Max 1 gang i uka?! Og du drikker flere dager på rad?! YUK. Få deg et ordentlig liv altså! 3 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Drikker du nok vil alkoholen drepe bakteriene. Det mest renslige er altså å bli så full at du søler på deg selv hver gang du skal ta en slurk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Troll. Hvorfor skal dette med "troll" alltid komme opp når en skriver noe unormalt? Nei, dette er IKKE troll. / trådstarter Postet av anonym: ddd61b2f3069394d71a0ed2a95d13d7d 2 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) har du noen gang lukta på klærne når du kommer hjem fra byen? folk som raper, promper, svetter, søler etc. lukter ofte ufyselig av klærne da, og den samme lukta setter seg på kroppen din. Endret 21. august 2011 av Sangesland 4 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Troll. Hvorfor skal dette med "troll" alltid komme opp når en skriver noe unormalt? Nei, dette er IKKE troll. / trådstarter Postet av anonym: ddd61b2f3069394d71a0ed2a95d13d7d Om ikke du er et troll så har du store problemer med livet ditt. Dusje en gang i uka? Jizes. Å gå 3 dager uten å dusje er ekkelt. Edit: Og har du vært på fylla er det en selvfølge. Etter fylla stinker man øl, røyk og forhåpentligvis fitte. DA DUSJER MANN. Endret 21. august 2011 av Bjarnemann 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå