Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Uhygienisk å ikke dusje etter fylla?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øh, det kommer vel strengt tatt an på hva du finner på i fylla. Hvis man raver rundt gatelangs og tøyser og tuller er det kanskje greit å vaske seg etterpå. Jeg dusjer forøvrig hver dag uansett. Synes egentlig folk som dusjer sånn 2 ganger i uka er litt shabby rett og slett.

Lenke til kommentar

Øh, det kommer vel strengt tatt an på hva du finner på i fylla. Hvis man raver rundt gatelangs og tøyser og tuller er det kanskje greit å vaske seg etterpå. Jeg dusjer forøvrig hver dag uansett. Synes egentlig folk som dusjer sånn 2 ganger i uka er litt shabby rett og slett.

Jeg går vanligvis ikke gatelangs og tøyser og tuller. Jeg blir bare full jeg. Jeg er en storforbruker av alkohol og dusjer max 1 gang i uka. Men jeg har hørt at om man drikker mye så lukter man ille og bør dusje mer...Men hva vet vel jeg.

..Trådstarter

Postet av anonym: ddd61b2f3069394d71a0ed2a95d13d7d

Lenke til kommentar

Bare det å gå uten å dusje i flere dager i strekk vil jo av mange ses på som urenslig. Jeg vil anbefale deg å dusje etter å ha vært på fylla, med tanke på alle de eventuelle bakteriene du kan ha støtt på i beruset tilstand. Det er selvfølgelig ingen krise, men det er greit å være på den sikre siden både med tanke på bakterier og kroppslukt. ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Troll.

Hvorfor skal dette med "troll" alltid komme opp når en skriver noe unormalt?

Nei, dette er IKKE troll.

/ trådstarter

Postet av anonym: ddd61b2f3069394d71a0ed2a95d13d7d

Om ikke du er et troll så har du store problemer med livet ditt. Dusje en gang i uka? Jizes. Å gå 3 dager uten å dusje er ekkelt.

Edit: Og har du vært på fylla er det en selvfølge. Etter fylla stinker man øl, røyk og forhåpentligvis fitte. DA DUSJER MANN.

Endret av Bjarnemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...