Bever'n Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Siden Ludo kundeservice ikke åpner på noen timer så tenkte jeg å høre hva dere mener. Har ludo rød xtra small, og fikk min første regning fra de i dag. De har presentert å ta seg betalt 4 kr per megabyte. På hjemmesiden til ludo står det vitterlig 0,99 kr per megabyte? Litt irriterende å få regning på 800 kr for skarve 200 mb.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 jeg ser det koster 4kr pr mb for Small, kanskje du har fått feil abonnement? Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Står x-small på fakturaen. Er det noen her som har dette abb og vet hva de faktisk har betalt for datatrafikken? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Bruker Ludo Rød X-small jeg også. Ser jeg også har blitt fakturert med litt under 4,- pr MB GPRS 2,98 MB kr 11,08 Endret 18. august 2011 av Dofty Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 har sendt de en mail nå så får vi se hva de svarer, sjangsen er vel stor for at det har skjedd en feil et sted. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Byttet fra One Call til Ludo da Ludo kom. Jeg fikk egentlig aldri lavere regninger, fordi datatrafikk var så høyt priset. I tillegg kjørte Ludo på med en avgift for et eller annet etterhvert, og nå er jeg lykkelig One Call bruker igjen... Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ringte de i dag og de beklaget så mye feilen, det ordner seg til slutt Lenke til kommentar
stkris Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fikk jeg også. Hoppet på tilbud om 5GB/Mnd og så ble det skrudd ned til 500MB/Mnd uten at jeg fikk beskjed. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Hoppet fra terningkast 6 til tele2 sheriff da de plutselig skulle ha månedspris. Det skulle jeg ikke ha gjort, tele2 bruker sære svenske simkort som tuller med nummervisning/tvinger roaming påslått før jeg kan motta mms. Når de i tillegg begynte å "slå sammen" perioder (gratisminutter innregnet én gang på en faktura som strakk seg over to-tre måneder) rant begeret over. Nå er jeg eier av telipol medium mobil. 79 kroner måneden fast, men med masse inkludert og lav datapris. Endret 26. august 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå