Anne Øverås Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 " Hm..hvem er du? " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kunstnerisk og fint dette Lenke til kommentar
thoar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 utrolig flott dette. morsomt å se "skikkelsen"(ene) her. noe religiøst preg over dette liksom. Ja naturen skaper de flotteste saker av og til.. synes egentlig ikke det er noe å si annet en dette var bra fanget Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Flot billede - det er jo is-kunst. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Morsom og kreativ iskunst. her kan man se mange forskjellige ting og personer. Godt fanget Anne. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har ingen konstruktive innspill her, dette er bare et herlig motiv som du har sett og som du har fanget på en aldeles flott måte. Eneste måtte være å prøve å leke litt med kontrast for å se hvordan motivet oppfører seg, bare sånn for moro skyld - men resultatet du har her er uansett veldig flott. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg syns dette ble veldig vakkert - flott å se hva naturen har å by på for en med god fantasi. Fint utsnitt og vakkert med det gyldne skinnet. Det som slår meg når jeg betrakter det en stund er at det lyseste i bildet kan virke ørlite grann dominerende og til dels litt påtrengende - i alle fall føler jeg en tendens i den retning - og at det kan gi et uttrykk som virker litt "voldsomt" ift. motivet og tittelen. Ved å øke kontrasten og dempe lyset ble det i mine øyne et uttrykk som kan virke noe mer både dempet og intenst - men her snakker vi smak og behag og hvor du vil med uttrykket. Uansett - meget severdig! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Meget godt sett og formidlet. Jeg finner ikke noe å pirke på Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Tøft! Finner ikke noe å pirke på. Liker dette godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg