uranus Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har noen sett windows.no med opera? Prøv det Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 whoops Funker fint med mozilla, så jeg regner med at dette bare er enda en av buggene med opera (gjett om jeg kommer til å få gjennomgå...) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 ser ikke bra ut med Opera 7.11 iallfall Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det ser akkuratt likt ut med opera som med ie Merk deg at jeg har 7.2 beta1. Noen så kan forklare meg forskellen på en url og en magnet-link. opera skal nemlig legge til støtte for magnet i sin neste versjon av opera(ikke 7.2,men neste) Man kan åpne magnets med shareaza. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 problemet ble fikset rundt 12:40 idag Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 kan noen forklare meg hvordan det så ut? Mener jeg har sett windows.no med opera før og det så helt fint ut. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Funker fint her, med unntak av at alle borders blir litt kjedlige.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 det så ikke bra ut Bra de klarte å løse problemet i alle fall for jeg klarer meg ikke uten opera Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 det så ikke bra ut Bra de klarte å løse problemet i alle fall for jeg klarer meg ikke uten opera kan heller ikke greie meg uten Opera... så da sendte jeg en mail da... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 det så ikke bra ut Bra de klarte å løse problemet i alle fall for jeg klarer meg ikke uten opera kan heller ikke greie meg uten Opera... så da sendte jeg en mail da... nice skin du har hva heter det? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 MacOSXVolter med litt omrokering av verktøylinjene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå