Vu Nguyen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 mat Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt i sommeren 2009 - fra arkiv Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Imponerende Vu, imponerende. Har ikke veldig mye annet å tilføye en at dette er makro av meget høy klasse. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Nydelig makro flotte farger som går igjend ren bakgrunn framhever innsekta tatt i rette øyeblikk Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Litt av en situasjon du her har "fanget" Å få alt dette så skarpt er ikke lett, men du har fått det til. God komp.farger og lys. Ikke noe å sette "fingeren" på her jeg. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Veldig flott - imponerende skarphet. Hvis jeg skal pirke aldri så lite måtte det være at akset tar litt mye fokus - særlig nede i venstre hjørne, hvor det er relativt lyst og skarpt. Litt selektiv bluring og helst også litt mørkning av høylys og midttoner her ville trolig hjelpe på dette. Ellers syns jeg det er en fin fargeskala og behagelig bakgrunn. Alt i alt svært vellykket, dette! Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Hjertelig takk for alle kommentarene. Astrid E. Saltveit :Takk for forslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg