burndrinker Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei. Jeg klarer ikke å forstå hva som er det er som er meningen i den drømmen raj har: Raj: Last night I had a dream we got so rich from the app, you and I bought matching side by side mansions, but there was a secret tunnel connecting your front yard to my back yard. What do you think that means? Howard: It means that after we play handball I'm showering at home. Klarer ikke å finne ut av poenget! Har sjekka google, men finner ikke noe. Kan ikke tenke meg til noe heller Håper noen kan fortelle meg hva som er så "morsomt" med det. Takk for fremtidige svar Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kan gi deg et hint - Tenk perverst Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det betyr i en annen mening at pikken til han ene skal inn i rumpen til han andre Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 har forstått det, men kan ikke forstå at det er forran huset til howard til bak huset til raj Lenke til kommentar
OPL Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fordi kukken er forran og rompa bak ? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Sikkert... Forstår vertfall poenget Jeg får vel leve med det Takk for de som sverte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå