trondwestby Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Flyktig fiskemåke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Brukte de siste solstrålene til å ta litt flyktbilder av måkene. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Flott positur, farger og ungmåse!! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Imponerende flott skue. Skarpt så det holder i et helstøpt komp og en bakgrunn som er skapt for opptaket. Ørlite småpirk: Jeg kan ane noe støy rundt hele fuglen og lurer på hva dette skyldes? Lurer også på hvorfor du velger så høy iso her? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Synes dette bare er flott.. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Du vet og utnytte det vakre kveldslys vakkert i farger vakkert i lys vakker Positur og bakgrunn En nytelse og se Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fremragende lys, positur, detaljer!! Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Imponerende flott skue. Skarpt så det holder i et helstøpt komp og en bakgrunn som er skapt for opptaket. Ørlite småpirk: Jeg kan ane noe støy rundt hele fuglen og lurer på hva dette skyldes? Lurer også på hvorfor du velger så høy iso her? Lukkertiden er 1/4000 6,3 for å sikre seg stort nott fokuspunkt og det er kveldslys. det sier seg selv at man må ha høy iso i en situasjon som dette. personlig ser jeg ingenting til den støyen du pirker på. Strålende bilde av fotografen perfekt fanget ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Usedvanlig vakkert - igjen! Lys, kom og skarphet er bare helt topp. Men jeg ser også den kanten av bakgrunnstøy som sitter igjen rundt fuglen - på min skjerm er det såpass at det synes litt for godt og det skulle jo være veldig lett å ungå det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg