Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

nettdating, virker som en umulig oppgave

Anbefalte innlegg

god kveld

har vært medlem på møteplassen nå i over 1 år og har på den tiden klart å få til kun 4 dates etter mye "jobbing" fra min side!

Derfor vill jeg spørre noen karer her inne om de har hatt noe bedre erfaringer med nettdating og hva som eventuelt må til?

Begynner seriøst å gi litt opp, for er jo omtrent umulig å få kontakt med kvinnene der inne og da mener jeg ikke kun de som er veldig pene! Vet ikke hva jeg gjør feil, for jeg har bra bilder av meg selv og en ok presentasjon! Vill ikke skryte på meg at jeg ser veldig bra ut, men føler at jeg absolutt ikke har utseende imot meg i hvertfall, så forstår bare ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig å fange interessen til kvinnene der inne over lengere tid! Hender de svarer et par ganger, men thats it

..utrolig frustrerende, for man får jo ikke en sjans til å bli kjent med kvinner der inne!:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid noe i profilen man kan forbedre seg på. Jeg trodde også jeg hadde en bra profil (Sukker), men etter en post på forumet der jeg spurte om råd fikk jeg en del kommentarer. Endte med at jeg måtte skrive om hele profilen, det sto en del ting der som en god del jenter tydeligvis reagerte negativt på, noe av det var direkte håpløst. Jeg tok til meg rådene og byttet ut all tekst. Byttet også profilbilde til et som var mer passende. Selvfølgelig på en slik måte at det fremdeles var meg som ble presentert, men med litt mer snert, mer levende enn hva som sto der tidligere. Etter at jeg gjorde det gikk responsen opp. Har nå fått svar fra en god del av de jeg har skrevet til, en date har det også blitt ut av det. Nå prater jeg med et par som virker lovende mtp. møte. Tidligere fikk jeg svært dårlig respons. Jenter liker ikke "sytegutter", det er ganske så turn-off. Sier ikke at du gjør det, men ha det i bakhodet.

Postet av anonym: bc236bd22049c1258e457e4ddb403243

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...