Muffinss Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hva skal det bli til med fjortissene? Justin Bieber, Artige og nå Teit.no Jeg melder meg ut av dagens samfunn. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvorfor faen er det så forbanna gøy å skrive "le" foran alle subjektiv? Verre er det når bekjente i midten av tyve- årene oppdaterer Facebook, og bruker samme "morsomme" ord i sine setninger. "jeg har spist le middag". WTF!!?!?! 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) lol @ ragende folk som ikke skjønner artige/4chan humor Endret 9. september 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 9. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2011 lol @ ragende folk som ikke skjønner artige/4chan humor Ja. Fordi artige-humor og 4chan-humor er helt likt. 10 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Artige.no var morsomt da det var bilder hentet fra andre steder. Nå er jo nesten halvparten - eller muligens mer - egenprodusert søppel som handler om at Norge ruler selv om Sverige er et bedre land, latterlig fakta, retting av latterlig fakta, interne vitser bare nordmenn forstår, men de er skrevet på engelsk osv. Søppel. 3 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) eg_skal_ha_ein_mat.jpg Jeg synes faktisk ikke dette er et så utrolig galt bilde. Det peker litt på hvor teite den type bilder er, syns i hvert fall jeg. Endret 10. september 2011 av kjermy Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hvis man svarer at man vil ha brus er det vel gjerne fordi man ønsker utvalget spesifisert. Det er ingen grunn for kundebehandleren til å bli sint. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Stålende og moden humor! Her har vi Best of teit.no! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Vi trenger en egen teit.no-tråd Her skal det kun postes kvalitet fra artige Endret 11. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kan en av dere skyte meg? Plis. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det får være nok med en tråd. Siden Diskusjon er demokratisk så krever jeg at denne tråden gjelder både Artige og Teit! De som er imot bør ha høyere postcount for at argumentene demmes skal være gyldige. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tells innlegg som er skrevet i OT-kategorien ? For da har jeg ca 8000 innlegg. Men, jeg er helt enig med deg. Folk med mindre enn oss i postcount sine "nei" stemmer tellsi kke! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tells innlegg som er skrevet i OT-kategorien ? For da har jeg ca 8000 innlegg. Men, jeg er helt enig med deg. Folk med mindre enn oss i postcount sine "nei" stemmer tellsi kke! Selvfølgelig teller det, er bare admins som er teite og ikke lar oss vise det i tråder Lenke til kommentar
teedotgeee Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Funnet en ny og bedre versjon av Artige ! www.woho.no TDG Endret 14. september 2011 av teedotgeee Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Funnet en ny og bedre versjon av Artige ! www.woho.no TDG Selv-reklamering? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Og kn 1 side med bilder da ipad ikke har piltaster Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Funnet en ny og bedre versjon av Artige ! www.woho.no TDG OMFG! Du kan bruke piltastene for å se tilfeldige bilder!!!Prøv når du er på forsiden eller ser på ett bilde! Jeg som hadde lyst til å prøve når jeg så på to! Endret 14. september 2011 av TMB 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå