saddams_madame Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 hvordan kan jeg skaffe et ekstremt kraftig bassanlegg slik som dette: Min lenke eller noe lignende? Beklager for å ha lagt dette emnet i feil forum, men lyd og bilde virket ikke:P Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Vel, de fleste kjøper det. Du kan jo også ta den ulovelige veien og stjele det, men det vil jeg ikke anbefale. Endret 18. august 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kjøpe i en butikk som forhandler lydutstyr? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28625975 Nettet, brukt? Fant denne. Selv syntes jeg lyden på datamaskinen min er for høy, og kan overhodet ikke forstå hvorfor noen er ute etter flere tusen watt, det er jo helt uforsvarlig kraftig. Lenke til kommentar
saddams_madame Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har lyst til å flytte nabohuset av grunnmuren fant nån på finn, men jeg trenger vel diskanthøytalere og forsterker eller no Lenke til kommentar
OpelSenator Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 JBL 1000 watt 106 DB Subwoofer System Ampfile Klarer det LETT!! Klarte og Velte ett 3 meter skap med en JBL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå