Articzz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 er du vegiterianer eller er det mulig og få lurt inn ett kjøttstykke. altidd hatt lyst til og prøve denne Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Vel, i kveld sjarmerte jeg jente etter jente i senk ved å sitte på en disk benk da folk begynte å dra hjem. Jeg tok noen av dem i hånda, strøk dem på armen og sa "det vaqr synd vi ikke rakk å bli bedre kjent i kveld da," fæør vi avtalte å møtes igjen på en fest om en uke. Det fungerte som bare rakker'n. Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Vel, i kveld sjarmerte jeg jente etter jente i senk ved å sitte på en disk benk da folk begynte å dra hjem. Jeg tok noen av dem i hånda, strøk dem på armen og sa "det vaqr synd vi ikke rakk å bli bedre kjent i kveld da," fæør vi avtalte å møtes igjen på en fest om en uke. Det fungerte som bare rakker'n. Hørtes bra ut! Men definer "strøk dem på armen".. haha 1 Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Mann: vil du hjem og sjå på haren min? kvinne:har du hare? mann: javisst, en knallhare! funker best med stavanger dialekt Endret 17. januar 2012 av Articzz Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 "Hvis du var en buse ville jeg plukket deg først" , neida har generelt ikke troen på sjekkereplikker, begynner gjerne med hei... Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Mann: vil du hjem og sjå på haren min? kvinne:har du hare? mann: javisst, en knallhare! funker best med stavanger dialekt Skarre r-en min er best 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå