carpsdi Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Her er det! Bare post noen av dine beste sjekkereplikker (..som faktisk funker) Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Du ligner på min kone - du er bare litt tykkere. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Good thing my name is Chester the molester, cause you're coming home with me tonight! 1 Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 "Er du like snill som du ser ut som"? Kanskje litt weird, men funker fett etter noen øl 1 Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 "Tits og GTFO" fungerer vel? enten eller liksom. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Error Skrevet 11. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2011 "Kom her og sett deg på fanget mitt så skal jeg fortelle deg om en hard oppvekst" 16 Lenke til kommentar
Aaser Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Generelt ydmyk og sjarmerende. Ikke Hook-up line, men funker bra det og. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 "Hei på deg søta, skal vi kline?" xD neida, begynn med et hei og ta det videre derfra Lenke til kommentar
Protest Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Denne har jeg prøvd sjøl, og den funker! Var en søndagsstille by, og jeg var innom et utested for å se om det var noe der. Tok et overblikk av stedet, da jeg først måtte innom toalettet. Det var søndagsdødt for å si det sånn, men jeg hadde skimtet ei søt jente sitte der inne. Tenkte ikke mer på henne, enn at hu var observert. Da jeg var vel ferdig gikk jeg inn igjen, og søkte med blikket. Dødt, utenom hu søte jeg hadde observert tidligere. Passerte bordet hennes, og møtte blikket hennes; - Så sa jeg, helt uten at jeg hadde planlagt det på forhånd; Dæven jeg er trøtt, er du trøtt? - Ja, svarte hu, og ble med meg. Noe annet ble ikke utvekslet før vi var kommet ut. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) "Komme te besten og sitte på fanget!" Endret 26. september 2011 av Quote Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hjem til deg eller meg? Funker bra Lenke til kommentar
kingpill Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sjekkereplikker... Psst. Har virkelig ikke troa på dem. Hvertfall ikke om du leter etter dem på nettet for å så bruke dem, derimot - finner du på din egen som er tilpasset personen du sjekker ut kan det jo hende det sjarmerer. 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du svetter bra lite, til å være så feit. 4 Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jens Stoltenberg eller Erna Solberg? Samtalen går ofte videre... Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Jens Stoltenberg eller Erna Solberg? Samtalen går ofte videre... Hørtes ganske morsom ut Lenke til kommentar
quady Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Enkelt og greit "Hei, deg har jeg ikke hilst på." 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå