Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Fyrn var en kjent person, derfor kommer det på nyhetene utover de lokale. Flere folk forlanger å vite hva som har skjedd, og pressen gjør bare jobben sin. fyren var en person, punktum. akkurat like mye kjøtt og bein, flesk og blod som resten av oss. skal han komme på forsiden av aviser (og få RIP-poster i diverse forum), så syns jeg like gjerne hvert eneste trafikk-offer skal få den samme tvilsomme æren. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det var ingen som sa han ikke var like mye kjøtt og blod som oss, men jeg sa han var en kjent person, og kjente personer kommer mer i riksdekkende media en ukjente. Sånt er det, sånt vil det være, og sånt må det være. Skulle som du sier hvert eneste trafikkoffer og andre forulykkede for den saks skyld komme på dagsrevyen, ville sendingen gå 24/7. Og hvorfor skulle vi stoppe i Norge? Hey, men jeg skrev dette innlegget, så døde vel minst 1 person i trafikken i USA. Skal vi ta det også med i samme slengen? Vi kan jo ikke stoppe der heller, vi må ta med alle døde i resten av verden også Meeeen, vi har jo lokalaviser. Der får du inntil videre se de lokale heltene som har smellt i en fjellside. Kanskje det er en nær venn også... Men det spiller jo ingen rolle. La det være med det. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Sant nok. Jeg synes det nå bare var til det beste at han strøyk med. Han irriterte rævva av meg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tror ikke dette var selvmord, tror heller at denne fyren var relativ lamm i hue. Like før det smallt så var det meldt ifra om en som kjørte veldig vinglete og fort, en annen var faktisk i telefon med politiet mens han ble forbikjørt av denne Pål og han bare fortsatte i feil kjørebane og rett i lastebilen. Kjenner ikke denne Pål, men han var tydlighvis ikke så mye å samle på. RIP - "dett var dett" Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Neimen.. enda en drept i trafikken. Bryr meg lite kan man si. Kjente jeg fikk litt høy puls av den kommentarten... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tviler på selvmord i grunn. Han er vel ikke sååå dum at han risikerer en annen persons liv for å ta sitt eget liv. Isåfall må han ha vært sterkt beruset.åja? trenger hverken være dum eller beruset for å krasje rett i en trailer. Folka inni den sitter så trygt at hvis de har blitt skaddet så er det blåmerker og eventuelt skrammer... Edit: selvsagt forutsatt at det er krasj mellom personbil og trailer. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 åja? trenger hverken være dum eller beruset for å krasje rett i en trailer. Folka inni den sitter så trygt at hvis de har blitt skaddet så er det blåmerker og eventuelt skrammer... Edit: selvsagt forutsatt at det er krasj mellom personbil og trailer. Og hvis det er han i traileren som ville ta selvmord da ?? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hmm, jeg ble litt sjokka når jeg hørte om "kollisjon ved Mosseporten i ellevetida" på nyhetene, for veldig akkurat rundtomkring da kjørte jeg forbi der i buss... at det var Fagernes gjorde det ikke noe mindre spesielt, for å si det sånn... synes han var en bra idrettsmann, selv om han rota seg borti ting idrettsmenn burde ha vett på å holde seg langt unna. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 åja? trenger hverken være dum eller beruset for å krasje rett i en trailer. Folka inni den sitter så trygt at hvis de har blitt skaddet så er det blåmerker og eventuelt skrammer... Edit: selvsagt forutsatt at det er krasj mellom personbil og trailer. Og hvis det er han i traileren som ville ta selvmord da ?? ja da må vel han/hun krasje rett i en fjellvegg, eller en annen trailer da... Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg kunne nesten ikke bry meg mindre. Eneste jeg kan si er at endelig kan man gå ut på Grûnerløkka igjen Dette er jo midt i blinken for kyllingmannen(kattekvinnen?) Alle har ropt og hylt imot han(få han vekk! få han vekk! få han vekk! ol.), men så dør han...OG HELE NORGE ER I SORG. H E L V E T E S H Y K K L E R E ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå