Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 00hhhhhh bu fucking hu ...verden ek kvitt enda en alkoholisert idrets idiot ..hvem bryr seg ... du snakker rett fra levra som vanlig det er bra. Og jeg kunne ikke vært mer enig. ja, han er kjent for det! Hvis det er noe han mener/vil så sier han ifra! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Enig med psilocybe. Men allikevel, er det trist når noen dør. RIP.Jens. Enig med både psilocybe, og DiMiles Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også? lurer jeg også på det var jo ikke noe spesielt med han, bortsett fra at han brukte narkotika og alkohol hyppig, noe som førte til at han ble ekstremt voldlig jeg har alltid sett på han som en dust, men det er aldri gøy når noen dør Lenke til kommentar
Fry Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Har alltid hatt sansen for fagernes, han var seg selv på godt og vondt ja! Ja å så om han har et par skandaler, bedre enn disse oppblåste idrettsutøverne som john carew og sånt. Tenker vel mere over det når en kjendis dør i trafikken pga, all oppmerksomheten det for i media, men ja det er veldig trist med alle som måtte dø i trafikken Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 En hundrings på et av disse alternativene stemmer: [*]Pål kjørte i promille [*]Pål tok selvmord Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 En hundrings på et av disse alternativene stemmer: [*]Pål kjørte i promille [*]Pål tok selvmord jeg legger en hundrings på Promille Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 At et menneske dør av en unaturlig årsak er tragisk- UANSETT hvem personen er. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 At et menneske dør av en unaturlig årsak er tragisk- UANSETT hvem personen er. Så du hadde blitt lei deg hvis Saddam Hussein, Adolf Hitler eller Vidkun Quisling hadde dødd i en trafikkulykke? Litt hypotetisk, men.... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 At et menneske dør av en unaturlig årsak er tragisk- UANSETT hvem personen er. Så du hadde blitt lei deg hvis Saddam Hussein, Adolf Hitler eller Vidkun Quisling hadde dødd i en trafikkulykke? Litt hypotetisk, men.... Kanskje verden har det bedre uten dem, men de var likevel mennesker. De ble skapt for en grunn. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Bil og alkohol/narkotika hører ikke sammen.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Bil og alkohol/narkotika hører ikke sammen.. å jeg som trodde det var det som passet sammen. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 En hundrings på et av disse alternativene stemmer: [*]Pål kjørte i promille [*]Pål tok selvmord Eventuelt dop. Kunne vedda litt på alle tre, igrunn.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Tviler på selvmord i grunn. Han er vel ikke sååå dum at han risikerer en annen persons liv for å ta sitt eget liv. Isåfall må han ha vært sterkt beruset. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg er litt utenfor i denne verden å har ikke peiling på hvem fargernes er.. så jeg kan ikke si jeg savner han heller. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jeg gir jo egentlig beng i fagernes da, men det er jo alltid leit at en blir drept. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Mange som har en teori om at han tok selvmord. Men skulle jeg gjort det samme, tror jeg ikke at jeg hadde betalt i bomringen...? I VG kunne man lese at ca. 25 mennesker til ville bli drept på E6 før den er ferdig En god grunn til at anleggsarbeiderne kunne få godt betalt overtid. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Tviler på selvmord i grunn. Han er vel ikke sååå dum at han risikerer en annen persons liv for å ta sitt eget liv.Kanskje han ville ta henne med seg til valhalla? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jøss. Har fulgt dårligere med i nyhetene en jeg trodde... Jaja. Var jo bare trøbbel med kisen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også? Fyrn var en kjent person, derfor kommer det på nyhetene utover de lokale. Flere folk forlanger å vite hva som har skjedd, og pressen gjør bare jobben sin. feller dere tårer for dem også? Hvem har sagt vi feller tårer? Noen låner de kanskje bare fra venstre side her Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Neimen.. enda en drept i trafikken. Bryr meg lite kan man si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå