Gå til innhold

Pål Arne Fagernes Drept i trafikken

Fry

Anbefalte innlegg

00hhhhhh bu fucking hu ...verden ek kvitt enda en alkoholisert idrets idiot ..

hvem bryr seg ...

du snakker rett fra levra som vanlig det er bra. Og jeg kunne ikke vært mer enig.

ja, han er kjent for det! Hvis det er noe han mener/vil så sier han ifra! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også?

lurer jeg også på

det var jo ikke noe spesielt med han, bortsett fra at han brukte narkotika og alkohol hyppig, noe som førte til at han ble ekstremt voldlig

jeg har alltid sett på han som en dust, men det er aldri gøy når noen dør

Lenke til kommentar

Har alltid hatt sansen for fagernes, han var seg selv på godt og vondt ja!

Ja å så om han har et par skandaler, bedre enn disse oppblåste idrettsutøverne som john carew og sånt.

Tenker vel mere over det når en kjendis dør i trafikken pga, all oppmerksomheten det for i media, men ja det er veldig trist med alle som måtte dø i trafikken

Lenke til kommentar
Gjest mafister
At et menneske dør av en unaturlig årsak er tragisk- UANSETT hvem personen er.

Så du hadde blitt lei deg hvis Saddam Hussein, Adolf Hitler eller Vidkun Quisling hadde dødd i en trafikkulykke? Litt hypotetisk, men....:p

Kanskje verden har det bedre uten dem, men de var likevel mennesker. De ble skapt for en grunn.

Lenke til kommentar

Mange som har en teori om at han tok selvmord. Men skulle jeg gjort det samme, tror jeg ikke at jeg hadde betalt i bomringen...? I VG kunne man lese at ca. 25 mennesker til ville bli drept på E6 før den er ferdig :( En god grunn til at anleggsarbeiderne kunne få godt betalt overtid.

Lenke til kommentar
hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også?

Fyrn var en kjent person, derfor kommer det på nyhetene utover de lokale. Flere folk forlanger å vite hva som har skjedd, og pressen gjør bare jobben sin.

feller dere tårer for dem også?

Hvem har sagt vi feller tårer? Noen låner de kanskje bare fra venstre side her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...