Fry Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70518 Nå ble jeg veldig trist og deppa Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Livet er ikke rettferdig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Livet er hardt! ps. derfor er råning bedre enn å kjøre i traffiken! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jaja så det jeg å, men nå var ikke akkurat pål arne fagernes min favoritt person heller da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det er noen som tror han tok selvmord og det kan jo det være siden han ikke har hatt det særlig bra i det siste og han var jo litt ustabil. Jaja RIP pål og ikke bank gud/djevelen Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 pål arne er jo en skam for idrettsnorge med narkotika/fyll/arrest/vandalisme osv.. Men å dø var litt vel hardt selv mot ham RIP P.A.Fagernes Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Når eg tenker på det så var jo han norges svar på MIKE TYSON. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Når eg tenker på det så var jo han norges svar på MIKE TYSON. og det sier du? Som biter sikkert like hardt som Tysen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70518 Nå ble jeg veldig trist og deppa Nå er jeg også veldig trist og deppa.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Når eg tenker på det så var jo han norges svar på MIKE TYSON. og det sier du? Som biter sikkert like hardt som Tysen Eg biter hardere enn tyson Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Her er det veldig mange delte meninger om hans død, ta å kikk litt her og si hva dere mener... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s...&threadid=14675 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også? Nei, egentlig ikke... Kan ikke si at jeg kjenner han personlig. Navnet var så godt som ukjent for meg. Men han har ikke akuratt vært en engel av det jeg har fårstått, så om det var en Ulykke eller en "personlig tragedie" er noe man kan lure på.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også?Ja på en måte. Kjørte med en galning i austevoll og da fikk eg panikk og ba fyren om å kjøre roligere. Har kjørt i over 160km/t i sverige men å kjøre i 120-130km/t i svingete veier i austevoll er rett og slett selvmord. Aldri vært så redd i en bil før. Da tenkte eg på alle de ungdommene som har dauet i trafikk uhell og ville ikke ende på den måten. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 må vel kunne si at han bryr meg mindre enn "vanlige" folk som dør på veien, ettersom jeg er "aktiv" og litt interesert i friidrett var han ikke mitt strøste forbilde for å si det sånn... men han slipper hvertfall å havne i arresten flere ganger... *plystre**plystre* "allways looking at the bright side of live" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva gjør egentlig denne Pål-fyren annerledes enn de andre som dør i trafikken? feller dere tårer for dem også? MEGET godt spm.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Likte Pål Arne jeg, han var seg selv all the way.. Både på godt og vondt. RIP Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Enig med psilocybe. Men allikevel, er det trist når noen dør. RIP. Jens. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 00hhhhhh bu fucking hu ...verden ek kvitt enda en alkoholisert idrets idiot .. hvem bryr seg ... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 00hhhhhh bu fucking hu ...verden ek kvitt enda en alkoholisert idrets idiot ..hvem bryr seg ... du snakker rett fra levra som vanlig det er bra. Og jeg kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå