NiJoh Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei. Jeg går nå IKT servicefag 2 året og gikk almenn 1 året. Fikk vite idag at jeg ikke slipper fag som jeg hadde som avgangsfag på almenn og da ser jeg ikke poenget med å gå der (kan bare gå IT på almenn). Tror dere det er mulig å bytte tilbake til almenn? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Snakk med rådgiver på skolen din! H*n kan nok gi deg skikkelige svar. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 skal snakke med hun imorra, men jeg er fast bestemt på å bytte tilbake ;D Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 alt gikk til helvete -.- ble satt bakerst i køen 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Man kan vel ikke forvente noe annet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei. Jeg går nå IKT servicefag 2 året og gikk almenn 1 året. Fikk vite idag at jeg ikke slipper fag som jeg hadde som avgangsfag på almenn og da ser jeg ikke poenget med å gå der (kan bare gå IT på almenn). Tror dere det er mulig å bytte tilbake til almenn? Så du begynte på IKT servicefag fordi du trodde du kunne få et gratisår på skolen hvor du bare kunne cruise igjen? 1 Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 ja, har overhode ikke noe interesse for faget, men jeg vil cruise gjennom det for så å gå påbygg men så måtte jeg likevel ha programfag for å fylle ut de tapte timene.... Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 gratulerer så mye! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå