AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei. Jeg er på jakt etter motivasjon til å kjøpe kondomer.. Eller, jeg feiger vekk der jeg står i kassa. Jeg er i forhold med ei flott dame og må under økten bruke kondom. Hormonbasert prevensjon går ikke, for hun tåler det ikke. Så her sitter jeg og frykter at damen i kassa skal kaste et stygt blikk og en forbannelse over meg hver gang jeg drar frem en pakke med kondomer. Jeg har hørt at apoteket er et bedre valg pga de har disiplin og taushetsplikt. Stemmer dette? Har de samme eller bedre utvalg som butikkene? Og enda et tilleggs-spørsmål: Hvilke kondomer anbefaler dere? Så langt hat jeg prøvd contura, denne var vrien å få på og føltes ikke så spesiell. Så har jeg testet helt vanlige og ekstra tynne. Foreløpig holder jeg mynten på ekstra tynn, men har dere anbefalinger til andre typer som bør testes? Vet ikke helt hvor jeg skal starte.. (Hilsen delvis erfaren mann i 20 årene) Postet av anonym: 5ac317c08ec9d1313e0352d7a840bc11 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Her slipper du å stå i kassa: http://www.flirt.no/Kondomer/Rfsu-kondomer/ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Takk for tipset om å handle på nettet, jeg vet det er en mulighet. Men det er fortsatt mange typer å velge mellom, hva burde vi ha prøvd av typer? Postet av anonym: 5ac317c08ec9d1313e0352d7a840bc11 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 De i dagligvarebutikk har mest sannsynlig taushetsplikt de også. Jeg sier mest sannsynlig for jeg har ikke sjekket alle butikkene, men jeg har sett kontrakter fra ett lite utvalg, og de hadde alle en del om taushetsplikt, utover det om foretningsmetoder og konkurenter. Og sannsynligheten for at noen gidder å se to ganger på en fyr på rundt 20 som kjøper kondomer ser i alle fall jeg på som særs usannsynlig. Helt normalt, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Prøv fler, folk har forskjellige preferanser. http://www.rfsu.se/no/Norsk/Produkter/Kondomer/Mix-Pack/ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Hmm. Blir det feil av meg å impulskjøpe flere typer kondomer uten å snakke med henne først? Eller kan det hende hun ser på det som en positiv overraskelse? Tror jeg kjøper noen tynne, noen nøkken, noen med både riller og nupper (blir det for mye?) og en pakke innsmurte i L'Arginine som vistnok skal gjøre det bedre for henne og han. Valgte kondomeriet.no da de er billigere enn flirt og fordi jeg har handlet der før. Postet av anonym: 5ac317c08ec9d1313e0352d7a840bc11 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg regner med at det er østrogenen i hormonbasert prevansjon som hun ikke burde få i seg pga økt fare for blodpropp, blodsykdom i familien, e.l.? Da finnes det ihvertfall alternativer som gjør at dere kan ha sikkert sex uten å fomle med kondomer. P-staven er uten østrogen. Det er også p-sprøyten og mini-pillen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Hun tåler ikke P-stav. Det har vært prøvd og hun får ukontrollert syklus eller noe slikt av det. Så alle hormonelle prevensjoner er utelukket. Nå har jeg bestilt følgende: Ekstra tynn. Med nupper. Med nupper og riller. Innsmurt med L'Arginine som skal stimulere begge. Håper det faller i smak for henne og for meg. Postet av anonym: 5ac317c08ec9d1313e0352d7a840bc11 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg