Hans-Ragnar Olsen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fossefall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Yperlig sløring på vannet her,savner jo exif da.Kompen sitter jaggu bra den med synes jeg. Sender deg en email;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fin eksponering og dybde. Dette likte jeg Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Yperlig sløring på vannet her,savner jo exif da.Kompen sitter jaggu bra den med synes jeg. Sender deg en email;) Hei.Ja dette var hyggelig å høre. Exif data? Ja, jeg har jo brukt Elements9 så da er ikke det så lett. Fin eksponering og dybde. Dette likte jeg Hei.Tusen takk for fin kommentar.Hyggelig at du likte bildet Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) jeg har jo brukt Elements9 så da er ikke det så lett. Elements 9 fjerner vel ikke exifdata fra bildene? Men du lagrer kanskje for web? Da blir de borte der... Endret 18. august 2011 av Dag Kongsvik Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 OK komposisjon. Men fokus er ikke optimalt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Yperlig sløring på vannet her,savner jo exif da.Kompen sitter jaggu bra den med synes jeg. Sender deg en email;) Hei.Ja dette var hyggelig å høre. Exif data? Ja, jeg har jo brukt Elements9 så da er ikke det så lett. Fin eksponering og dybde. Dette likte jeg Hei.Tusen takk for fin kommentar.Hyggelig at du likte bildet i Elements bruk save as og ikke save for web,da får du med exif.Og skulle så bilde bli større enn 5mb,ja da forandre du bare størrelsen litt i image size..litt og litt til du havner under grensen på 5mb...tungvint ja...men funker det kompis;) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ville lukket komposisjonen litt med et kutt i topp ned til øvre kant på den steinhella som utgjør brua. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Yperlig sløring på vannet her,savner jo exif da.Kompen sitter jaggu bra den med synes jeg. Sender deg en email;) Hei.Ja dette var hyggelig å høre. Exif data? Ja, jeg har jo brukt Elements9 så da er ikke det så lett. Fin eksponering og dybde. Dette likte jeg Hei.Tusen takk for fin kommentar.Hyggelig at du likte bildet i Elements bruk save as og ikke save for web,da får du med exif.Og skulle så bilde bli større enn 5mb,ja da forandre du bare størrelsen litt i image size..litt og litt til du havner under grensen på 5mb...tungvint ja...men funker det kompis;) Hei. Takker så mye for tipsene her. Ville lukket komposisjonen litt med et kutt i topp ned til øvre kant på den steinhella som utgjør brua. Hei. Takker så mye for kutt tipset ditt. Det så jeg ikke før du nevner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg