Gå til innhold

BK: Fossefall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yperlig sløring på vannet her,savner jo exif da.Kompen sitter jaggu bra den med synes jeg.

Sender deg en email;)

Hei.Ja dette var hyggelig å høre. Exif data? Ja, jeg har jo brukt Elements9 så da er ikke det så lett. :w00t:

Fin eksponering og dybde. Dette likte jeg :)

Hei.Tusen takk for fin kommentar.Hyggelig at du likte bildet :D

Lenke til kommentar

Yperlig sløring på vannet her,savner jo exif da.Kompen sitter jaggu bra den med synes jeg.

Sender deg en email;)

Hei.Ja dette var hyggelig å høre. Exif data? Ja, jeg har jo brukt Elements9 så da er ikke det så lett. :w00t:

i Elements bruk save as og ikke save for web,da får du med exif.Og skulle så bilde bli større enn 5mb,ja da forandre du bare størrelsen litt i image size..litt og litt til du havner under grensen på 5mb...tungvint ja...men funker det kompis;)

Lenke til kommentar

Sender deg en email;)

i Elements bruk save as og ikke save for web,da får du med exif.Og skulle så bilde bli større enn 5mb,ja da forandre du bare størrelsen litt i image size..litt og litt til du havner under grensen på 5mb...tungvint ja...men funker det kompis;)

Hei. Takker så mye for tipsene her. :)

Ville lukket komposisjonen litt med et kutt i topp ned til øvre kant på den steinhella som utgjør brua.

Hei. Takker så mye for kutt tipset ditt. Det så jeg ikke før du nevner det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...