k0n Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Endelig har jeg kjøpt meg ny telefon! og har klart meg med en N1200 i 4 år tenkte jeg det var på tide med ny telefon. Så da gikk valget til den NYE Sony Ericsson Xperia mini PRO, sk17i tror jeg den heter. Jeg har nå brukt 2 1/2 batteri siden den var ny og nå har den fått problemer. Jeg har hatt et liknende problem med en bærbar som grafikkbrikken døde på og skjermen fikk horisontale striper i forskjellige farger som endret seg etter bruk (HP). Telefonen fungerer helt fint ellers, men det er vanskelig å se hva som er på skjermen. Det skjedde en gang i dag på arbeid men ble borte etter at jeg låste telefonen og åpnet den igjen, men nå kom problemet tilbake og ikke vil gå bort igjen. Tenkte jeg skulle poste her først før jeg kontakter salgs-stedet av telefonen i morgen. Noen av fargene på skjermen er "inverted" svart blir hvitt, men fargene endrer seg ettersom hva som vises på skjermen. Det er mange vertikale striper som "følger med" ikoner og tegn på skjermen, skjermen har også mistet mye av sin lysstyrke og blir noen ganger helt mørk brun hvis jeg drar ned den menygreia øverst på skjermen. (Der nedlastinger og div info kommer, jeg er ny android-bruker så hva denne heter vet jeg ikke) og Etter min mening så ser dette ut som et hardware problem, siden de samme skjermsymptomene er synlige helt fra oppstart. Takker for svar. Edit: flere bilder Endret 18. august 2011 av k0n Lenke til kommentar
EivindAO Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 det ser ut til å være et HW problem som du sier, kontaktfeil eller ødelagt grafikkbrikke. jeg har ville ha tatt kontakt med butikken du kjøpte telefonen av med en gang og få sendt den til reperasjon. det er mulig du får en helt ny telefon om det er grafikkbrikken som er ødelagt. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå