krizp0 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hei. Nå i sommer har jeg nesten daglig blitt kontaktet enten ved oppring eller sms av det samme nummeret, +79288957332, som begynner å gå meg på nervene! Jeg har aldri svart når de ringer og heller ikke besvart sms. Jeg mistenker at de har funnet mobilnummeret mitt på et eller annet nettsted. Noen som har vært borti noe lignende eller vet hvordan jeg kan kvitt disse idiotene? Tar gladelig imot svar. Endret 18. august 2011 av Krizp0 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 tenk hvis det er en fjern slektning som er tatt som gissel, har rømt ut i jungelen og desperat prøver å få tak i redningen! ev skifte tlf nummer Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som har vært borti noe lignende eller vet hvordan jeg kan kvitt disse idiotene? Alternativ 1: Bytt nummer. Alternativ 2: Besvar samtalen, og forklar at du ikke er interessert i det de selger, eller at du ikke kjenner noen som bor i Tsjetsjenia. Alternativ 3: Ignorer de, og håp at de slutter etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå