st-gange Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har ikke hatt internett hjemme på ca et halvt år nå, men får det tilbake igjen i løpet av denne uken igjen. (forhåpentligvis) I den anledning er jeg og en kamerat interessert i å finne oss et online spill vi kan spille sammen. Da tenker jeg på vanlige online spill og ikke MMORPG. Er det noen som har noen gode forslag. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Da vil jeg helt klart anbefale Battlefield 1942/Desert Combat. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 CM4 rulz på nett! men seriøst, starcraft er konge på battle.net! Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg skal danne klan i Battlefield 1942. Du kan kanskje bli med i den hvis du har "skills" og Battlefield Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Wolfenstein: Enemy Territorry er gratis. Finner det på nettet. Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Americas Army/Army Ops er også gratis. Søk etter det på www.gamershell.com eller www.ausgamers.com/files Lenke til kommentar
do'h Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 vis du liker WW2 så MÅ du bare få deg Day of Defeat Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 vis du liker WW2 så MÅ du bare få deg Day of Defeat eller Battlefield 1942, eller Wolfenstein: enemy territory... Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Da vil jeg helt klart anbefale Battlefield 1942/Desert Combat. Det spillet tror jeg kunne vært noe for oss Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 CM4 rulz på nett!men seriøst, starcraft er konge på battle.net! CM4 er ikke noe for oss, men Starcraft spillte jeg en del tidligere. Det er veldig bra, men begynner å bli litt gammelt nå da.. Er det ikke noe nyere spill i samme spillstil som kan være bra da? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Warcraft 3 TFT hvis du liker strategispill Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Er det ikke noe nyere spill i samme spillstil som kan være bra da? Nei, egentlig ikke. Starcraft er så dypt, og perfekt at det kan ikke overgås! Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Counter-strike kunne vært bra hvis dere fant dere et lite brett å spille 1vs1 på Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Oppfølgeren til Return to castle wolfenstein, Enemy-Territory er verdt å prøve (first person shooter). Dette spillet er gratis å laste ned så finnes ingen unnskyldninger for å ikke prøve det http://www.splashdamage.com/ mvh. Xanoo Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Counter-strike kunne vært bra hvis dere fant dere et lite brett å spille 1vs1 på aim-maps og fy-maps.. jeg anbeflaer aim_ak-colt elns og fy_iceworld eller fy_snow.. morsomme maps.. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Er det noen som spiller/kan anbefale Natural Selection 2.0 forresten? Det er år å dag siden jeg spilte fps online og dette var det eneste som vekte litt interesse her. Er det evt. noen norske/svenske servere? Cheers, Ellusion Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Er det noen som spiller/kan anbefale Natural Selection 2.0 forresten? Det er år å dag siden jeg spilte fps online og dette var det eneste som vekte litt interesse her. Er det evt. noen norske/svenske servere? Cheers, Ellusion OJ! Er 2.0 ute? FETT! *laste ned* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Enemy Territory er vanvittig bra, anbefales på det sterkeste. Omtrent som DoD (3.0 og tidligere), bare mye penere. Den nyeste versjonen av DoD har jeg ikke særlig mye til overs for, men de(n) gamle versjonen(e) er meget bra. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 de_rats brettene til CS. Eller BF 1942. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå