MariaMorkrid Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei! Jeg er en jente fra Oslo som endelig har bestemt meg for aa bruke musikken min til noe. Jeg skriver sangtekster selv, og jeg spiller piano, i tillegg til sang. Jeg vil ha trommis, gitarist og bassist. Kanskje en vokalist til ogsaa! Hvis du vil joine band vil jeg gjerne at du tar kontakt. Hvis du har noen tips til hvor jeg kan finne ambisiose musikere som trenger band, setter jeg stor pris paa det! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du kan feks skrive en lapp og henge opp på musikk-sjapper rundt om i Oslo. Ser at det henger noen på myhrbraathen, så har du jo et par andre sjapper også = ) Hva slags musikk spiller du egentlig? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Du kan legge ut annonser på sound.com og gitarnorge.no. De fleste musikksjappene i Oslo har også oppslagsvegger med lapper om band osv. Samme med øvingshotellet. Jeg er forresten bassist med masse ledig tid selv. Kan ikke si at jeg er åpen for å spille absolutt all slags musikk, men det er lov å sende en PM om det er interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå