Gå til innhold

Mer avansert MP3 på stereoanlegget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øhhhmmm... Hva skal man egentlig med denne boksen? Kan man ikke bare koble PC'en direkte til stereo'n da? Det er vel det man har lydkort for...? :shrug:

Så langt jeg skjønner så får man kun et "fancy" display som viser hvilken låt man spiller + fjernkontroll til å switche låt!!?......2150+moms..bah!!

Hadde den vært trådløs(eller svinbillig) så hadde det jo vært en mening med produktet men slik det er nå kan jeg ikke fatte hvem som vil kjøpe noe slikt. :shrug:

Lenke til kommentar
Øhhhmmm... Hva skal man egentlig med denne boksen? Kan man ikke bare koble PC'en direkte til stereo'n da? Det er vel det man har lydkort for...? :shrug:

Det finnes folk som har fløtta ut av gutterommet som ser sjarmen i en slik. Du veit, de som har fått forbud mot store bokser i stua av sine bedre halvdel.

--

Jørn O.Nilsen

Lenke til kommentar

Jada, jeg har en bedre halvdel som ikke går med på hva som helst, jeg også, så jeg er med på den. Men en eller annen kabel må man jo dra, og da er det billigere å dra en lydkabel bare. Den må jo være av litt bra kvalitet, da, men billigere blir det uansett.

Konklusjonen må være, jada, den kan nok være smart, spesielt hvis man får den trådløs, men da skal man ha lite annet å bruke pengene på.

Lenke til kommentar

Har lurt på når dere i hardware.no skulle få øynene opp for denne godsaken... Det virker som dette er et bra produkt, og den står sånn passe høyt på lista mi. Selvfølgelig, nå baserer jeg meg bare på det som jeg har lest om SlimP3 (Slim-pe-three) men har lest at displayet er en av de få tingene på denne saken som er påkostet, den er meget lyssterk slik at man skal kunne lese den fra andre siden av rommet. Dette er 100% "hjemmelaget" produkt, det er 3 karer som har designet og lagde de første enhetene i en garasje - ingen store, tunge selskaper som ligger bak, og det syns jeg er bra.

Denne enheten har fått god kritikk hos Tom's Hardwareguide og også andre steder. Den er rimeligere enn alternative løsninger for stereoanlegget (bortsett fra laaaang RCA kabel fra PC da :wink: )

og jeg syns den har et bra design.

Håper dere i hardware.no får muligheten av å teste en slik en, jeg tror absolutt at den ville fått et godt terningskast.

Lenke til kommentar

Jeg har kjopt spilleren og synes den er helt topp. Man kan soke i artister, titler, sjanger. Man kan ogsa browse mapper, artist, sjanger mm. Den er liten, har lettlest display og er kjempeenkel a sette opp. Internettradio er ingen problem. Jeg ser at mange er skeptiske, men det er en meget ELEGANT losning (for de som setter pris pa slikt.)

Det blir en norsk forhandler i begynnelsen av September.

Lenke til kommentar

Jeg har sett på den maskinen lenge og noe av finessen med den er jo at den er helt åpen, dvs alle som kan perl kan forandre den og få den til å gjøre akuratt det de vil. Styre mplayer eller vise nyehter, temperaturer på displayet. Mulighetene er mange. Det er en bra løsning som etter min mening bare mangler en ting, og det er digital utgang. En xbox vil jo gjøre jobben den også men ikke så elekangt som SLIMp3 maskinen. Det må også legges til at dette ikke er noen ny maskin og derfor virker den en smule gammeldags. Skal man ha wlan på den kan man bruke en linksys wlan bridge til en tusenlapp. Prisen i dollar er ganske bra men når alle imortører skal ha sitt blir den litt for dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...