MotoG Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Gresshoppe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Veldig bra Melvin, fint komp og ballanse mellom hardt og mykt lys. Den fine buen på føleren hever helheten ytterligere. Fokuset sitter godt, men ser det er enda mer og hente i storformatet. Synes den nedre del av blomsten tar veldig mye oppmerksomhet, men har ikke noe godt forslag om hvordan det bør dempes.. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Fargene - i hvertfall det røde virker litt over kanten, ville prøvd å dempe det noe - sjekk den røde fargekanalen. Utsnitt/komp. faller ikke helt på plass, mye på grunn av blomsten i forhold til hvordan den trekker oppmerksomhet og hvordan den er kuttet. Ser ofte av andres kommentarer at macro/nærbilder ofte blir kritisert fordi et objekt ikke er nærme nok selv om komposisjonen ofte kan være veldig bra - dette har jeg aldri helt skjønt. Mitt forslag til forbedring på ditt bilde (under opptak) ville vært å gå lenger bak slik at du fikk med hele blomsten, gresshoppa ville blitt mindre men helheten i bildet mye bedre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Vil si også det røde vil virke litt over kanten...tenker igjen...hva om en markerte nederste del av knoppen..justerte høylyset og kontrast??? Om det gjør susen skal jeg ikke påstå,men kan si jeg innbiller meg det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg