HKRoed Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei! Hva synes dere om dette tastaturet? http://www.digi.no/php/art.php?id=91561 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Djisses! Dette er det TREDJE temaet om _akkurat_ det samme... Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Qwerty tastatur ja.. blitt nevnt litt lenger ned her Selve utformingen er rævstøgg, men sikkert lurt :smile: Husker jeg var skeptisk til T9 da det kom, men det viste jo seg å være en liten genistrek Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvis de klarer å utforme tastene slik at man ikke taster feil hele tiden burde det vel funke, men det blir jo igjen et hinder for de som liker et litt ok utseende på mobilen sin. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Helt sykt..og ikke på en positiv måte... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hehe, jeg ville i hvertfall brukt noen timer på å bli vandt til det tastaturet.. synes dagens tastatur er helt ok jeg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå