vede Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har Blaupunkt Memphis MP66 bilstereo i bilen og den sliter med de to siste mp3 platene jeg har brent. Den har ikke hatt problemer før, men med de to siste cd'ene har jeg hatt ca 120sanger på mens av og til klarer den bare å finne 10 av dem. Den husker heller ikke hvor den var sist og starter på første sang. Jeg har testen cd'ene i en annen bil + PC og da har det ikke vært noen problemer. Jeg har også testet andre cd'er som jeg har brent for en stund siden og dem sliter den ikke med. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvilken type cd har du brent på da?? Det er stor forskjell på kvaliteten på platene nemlig... Og når renset du laseren i spilleren sist? Lenke til kommentar
vede Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Hvilken type cd har du brent på da?? Det er stor forskjell på kvaliteten på platene nemlig... Og når renset du laseren i spilleren sist? Jeg har brukt Verbatim CD-R 700MB, 52x speed 80min. Samme type som de andre jeg har brent og som virker helt fint. Jeg har aldri renset laseren. Men er vel ikke det som er grunnen når alle andre virker fint? Lenke til kommentar
vede Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå