The_Edge90 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei. Har frem til nå brukt netcom youngtalk, men ringeprisene og prisen for sms er jo helt hinsides de jeg ser på andre abonnement. Jeg ønsker et abonnement med fastpris på rundt 200kr, og som har gode priser for sms og ringeminutter. Noen forslag? Takk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) One Call Folkapakka Inkluderer 500 SMS/Ringeminutter/MB data/MMS hver måned. Må vel være det beste abb. i Norge for 200 kr. Ellers har du Tele2 Fastpris som jeg har selv, den inneholder det samme bortsett fra at den kun har 10 MMS. Men Tele2 har bedre ordninger hvis du er i Sverige derfor har jeg den istedenfor, itillegg til at jeg aldri sender over 10 MMS i måneden. Endret 18. august 2011 av MrLG Lenke til kommentar
The_Edge90 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Folkepakka så jo veldig bra ut. Det er vel akkurat det samme som Chess On Time? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Folkepakka så jo veldig bra ut. Det er vel akkurat det samme som Chess On Time? Stemmer det, bortsett fra at One Call har billigere priser hvis du skulle overstige det som er inkludert. Lenke til kommentar
The_Edge90 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Flott, da blir det nok folkepakka. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå