Fredrik Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Okei, jeg gikk hele vidregående med glatteballa i gymtimen. Kleint? Næh, flere som hadde det? ja. Flere som ikke hadde det? Ja. Kleint? Nei. Hva går du i? 8. klasse? Da er du for ung til å engang lukte på mus uansett. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Man burde foretrekke kjønnshår, da de er med på å gi seksuell nytelse. Om en mann ikke er helt nybarbert kan stubbene gi irriterende gniss på kvinnens kjønnsorgan. Om man har en kjempestor afro nedentil kan det være ubehagelig for kvinnen å gi munnsex (og penis kan se noe mindre ut) En lettere trim av hårene på oversiden av penis om man har mye er veldig praktisk og estetisk. Et hårløst kjønnsorgan er noe jeg forbinder med pre-pubertale barn. Pungen kan godt være barbert om man liker å putte den i munnen. Endret 24. august 2011 av Flying 2 Lenke til kommentar
IversAnon Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg begynte å kjøre mus i 8. klasse, det er jo bare win. Det er vell mere flaut for de guttene som har regnskog. det viser jo at de mest sansynlig aldri har smakt på mus før Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 :S Næææh - Uten hår ! Spørs Ka slags person jenta er Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hva går du i? 8. klasse? Da er du for ung til å engang lukte på mus uansett. Hvem faen lukter på musen? Når du først har den foran deg skal den jo pules. Sitter meg faen ikke ned og snuser. 1 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 ;] ... lukte på mus - Vennen min .. Eg trur at han meinte , tenke på det eller være nær det :] Lenke til kommentar
Ichtyostega Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 ;] ... lukte på mus - Vennen min .. Eg trur at han meinte , tenke på det eller være nær det :] Glad det finnes folk som deg Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 ;] ... lukte på mus - Vennen min .. Eg trur at han meinte , tenke på det eller være nær det :] Glad det finnes folk som deg ? Ka du meinte no ? Lenke til kommentar
Ichtyostega Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 ;] ... lukte på mus - Vennen min .. Eg trur at han meinte , tenke på det eller være nær det :] Glad det finnes folk som deg ? Ka du meinte no ? At jeg er glad ikke alle er slik som FredrikH som siterer bare for å irritere og provosere. Han forstod nok godt hva jeg mente Og jeg er glad slike som deg forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 En liten trim er nok en grei løsning. Slik at man har noe over en cm. I tillegg er det mye mer behagelig enn regnskog, og krever mindre vedlikehold i forhold til glattbarbert. 1 Lenke til kommentar
Ichtyostega Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En liten trim er nok en grei løsning. Slik at man har noe over en cm. I tillegg er det mye mer behagelig enn regnskog, og krever mindre vedlikehold i forhold til glattbarbert. Over 1 cm? SKOG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg