Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til jenter 15-19 år

Anbefalte innlegg

Hvordan liker dere at hår på pikken skal være? Helt glattbarbert, full busk, trimmet, hår over penisen men på ballene, bokstaver, tegn osv? Hva synes dere er best :)?

Dere som ikke er tenåringsjenter kan selvfølgelig også svare, men ser helst etter hva jenter i min egen aldersgruppe liker best :p

Postet av anonym: 99471054ad53b887f627c2152b970703

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er akkurat blitt 21, og kan svare med det jeg har ment siden jeg var 17 og fikk en mening om det. CAAAARE. Det har nada og si, med mindre du er veldig glad i å bli slikket på ballene, da er det greit om det ikke er en busk der. But still.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Glattbarbert! Hår er æsj!

Postet av anonym: 5c77d99f0aedc3a8260ffc272c6b2a27

Hvor gammel er du :p?

Hva ville dere sagt hvis dere hadde flørta, klint og rota med en gutt hele kvelden. Så hopper dere til sengs og dere oppdager at han hår der nede, ikke en urskog akkurat, men ikke glattbarbert?

Er det forskjell på hva dere liker til ONS og i et forhold?

Hva synes dere om hår på mage, rygg og bryst :)?

Lenke til kommentar

Dette er interessant å lese. Det funker jo ikke akkurat å komme glattbarbert inn i dusjen etter gymtimen. Det hadde jo blitt litt... kleint... (for å si det på det språket). Så hvis sengemoroa kommer brått på, så rekker man ikke å barbere seg i tide. :ohmy:

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Dette er interessant å lese. Det funker jo ikke akkurat å komme glattbarbert inn i dusjen etter gymtimen, så hvis sengemoroa kommer brått på, så rekker man ikke å barbere seg i tide. :ohmy:

Det var også det jeg tenkte ^^, Og man jo heller ikke kaste deg ut siden du har litt hår der nede :p

Lenke til kommentar

Dette er interessant å lese. Det funker jo ikke akkurat å komme glattbarbert inn i dusjen etter gymtimen, så hvis sengemoroa kommer brått på, så rekker man ikke å barbere seg i tide. :ohmy:

Det var også det jeg tenkte ^^, Og man jo heller ikke kaste deg ut siden du har litt hår der nede :p

Så kanskje løsningen med kresne jenter er å ta sånn gaffateip over håret, slå av lyset og håpe hun ikke merker noe? :!:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så kanskje løsningen med kresne jenter er å ta sånn gaffateip over håret, slå av lyset og håpe hun ikke merker noe? :!:

Evt. rive av teipen og se om håret fortsatt er det? :p

Lenke til kommentar

Dette er interessant å lese. Det funker jo ikke akkurat å komme glattbarbert inn i dusjen etter gymtimen. Det hadde jo blitt litt... kleint... (for å si det på det språket). Så hvis sengemoroa kommer brått på, så rekker man ikke å barbere seg i tide. :ohmy:

Det kalles trimming FIY.

Lenke til kommentar

Dette er interessant å lese. Det funker jo ikke akkurat å komme glattbarbert inn i dusjen etter gymtimen.

Hvorfor ikke?

Jeg siterer meg selv:

Lenke til kommentar

Jeg går ikke i en klasse med umodne drittunger. Beklager for at jeg synes det ville vært kleint. Det er ikke noe du kan få meg til å skifte mening om.

Skjønner at det er kleint, klassen din trenger ikke å være "umodne drittunger" for at det skal bli kleint i en slik situasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...