AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Var og besøkte en kompis forrige helg, i en annen by enn den jeg bor i. Vi dro ut, og på hjemveien møtte jeg noen jenter. Ble til at vi dro på nachspiel hos en av dem. Syntes at hun vi var hos var litt søt, så jeg prøvde meg. Det var tydelig at hun likte meg og, så vi begynte å rote litt. Etter hvert gikk vi inn på soverommet hvor vi holdt på en god stund, sov litt, og fortsatte da vi våknet. Men vi gjorde mer enn å ha sex, vi pratet også en del, og jeg syntes hun var hyggelig. Fikk litt lyst til å bli bedre kjent med henne, og det virket som at hun også hadde lyst til det. Hun skulle etter hvert til hjemstedet sitt (foreldre), et par mil unna, og på veien kjørte hun meg til der kompisen min bor. Traff på henne neste kveld, men først etter at stedet stengte. Hun skulle nå til hjemstedet et par mil unna. Før vi skilte lag ba hun meg sende melding når jeg var hjemme (forrige søndag). Gjorde det, men har altså ikke fått svar enda, og nå er det torsdag. Kan vel si at det ikke er håp. Hun sa hun var dårlig på å svare på mld, men ikke 4 dager... Så dilemmaet jeg står overfor er: la det dø ut og slette nr, eller sende henne en "lykke til videre"-melding, og så slette nr? Postet av anonym: b6642c5d1a92469dbbfe6947f992155a Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ring henne. =) Svarer hun ikke da kan hu ha det så godt. (Noen glemmer faktisk veldig lett å svare på meldinger.) Lenke til kommentar
Populært innlegg ThaHoward Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Jeg ville ringt henne. Dessuten kan det hende at hun leker litt hard to get 10 Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Enig med de to over her. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Bare ring ho og search the field, skader aldri viss du ikkje syns det er kleint. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ring henne, men ikke ha store forventninger. Om hun ikke bryr seg er du nok ikke den eneste som har opplevd det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Vet ikke det der med å ringe, kan kanskje bli litt kleint. Dessuten bor hun litt langt unna der jeg bor. Og, jeg prater nå med flere jenter jeg synes virker hyggelige, så har litt lyst til å se hvordan det utarter seg. Var faktisk på en date dagen før jeg hooket opp med hun denne tråden handler om Postet av anonym: b6642c5d1a92469dbbfe6947f992155a Lenke til kommentar
depeche Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Var faktisk på en date dagen før jeg hooket opp med hun denne tråden handler om Postet av anonym: b6642c5d1a92469dbbfe6947f992155a :O Bare send en ny mld. Har du virkelig så dårlig selvtillit at du gir opp dama hvis hu ikke svarer på en melding? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 :O Bare send en ny mld. Har du virkelig så dårlig selvtillit at du gir opp dama hvis hu ikke svarer på en melding? Har vel ikke så mye med dårlig selvtillit å gjøre, men jeg vil ikke virke for desperat heller. Postet av anonym: b6642c5d1a92469dbbfe6947f992155a Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 det er gått 4 dager. du er ikke desperat da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 det er gått 4 dager. du er ikke desperat da. Kanskje ikke. Skal dra på hyttetur snart, kan vel ringe henne eller sende SMS når jeg kommer frem senere i ettermiddag/kveld. Har vel egentlig ikke så mye å tape på det. Postet av anonym: b6642c5d1a92469dbbfe6947f992155a Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Du trenger jo ikkje å ha ein lang samtale over telefon heller. Spør om ho blir med på eit eller anna.. Endret 20. august 2011 av Karbutar Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 hvis du aldri har fått "nei" fra ei jente, så har du aldri prøvd heller. har selv opplevd å få "nei", men har også fått "ja" flere ganger Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ok, har en oppdatering. På vei til hytta til kompisen min ringte jeg henne. Fikk ikke svar. Men hun svarte med en melding om at hun ikke kunne ta tlf, så lenge hun var på jobb. Det er greit nok. Spurte henne så hvordan det gikk. Fikk svar neste dag med at hun hadde det bra, og spurte hvordan jeg hadde det. Svarte at jeg hadde det bra, og spurte henne i tillegg om hun har planer denne førstkommende helgen. Dette var på lørdag. Fikk ikke noe svar på den. Jeg venter til mandagen etter, og prøver å ringe henne. Ikke noe svar. Sender henne så en melding et par timer etterpå der jeg skriver det jeg hadde tenkt å si, nemlig at jeg lurer på om hun har lyst til å komme til Oslo i løpet av denne helgen. Heller ikke dette har hun svart på. Hun har sagt hun er dårlig til å svare på meldinger, men spør du meg virker dette mer og mer som at hun ikke er interessert. Jeg lurer på om jeg skal vente til neste uke, og så sende henne en siste melding, noe sånt som "Hei. Du ser ikke ut til å svare meg lenger. Er du ikke interessert i å ha kontakt med meg er det mye lettere å bare si det, så skal ikke jeg plage deg mer. Hvis jeg ikke hører mer fra deg vil jeg ønske deg lykke til med studiene dine, og forøvrig også lykke til videre i livet". Og så slette nr. Det er det ene alternativet. Det andre er å vente til neste uke, slette nr hennes og bare la kontakten dø ut. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre her, men det er tydelig at dette ikke går så veldig bra. Postet av anonym: b6642c5d1a92469dbbfe6947f992155a Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Slett nr, ikke noe sånn derre avsluttemelding som gjør deg selv til noe langt mindre enn det du er. Bare slett nr, og ikke send mer sms. Og kom deg videre . 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bare slett henne, det virker ikke som om hun bryr seg. Desverre kan det være vanlig at jenter er litt hypp der og da, det har jeg selv erfart. Under russetreffet i mai ble jeg kjent med ei jente som var meget hypp på at det skulle bli noe seriøst. Vi hadde sex, og pluttselig ble hun helt fjern. Ikke la det ødelegge selvbildet ditt, hun hadde ikke hatt sex med deg om hun ikke fant deg attraktiv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Og personlig synes jeg kommentaren om at hun er dårlig til å svare på melding ikke holder mål. En normal mobilbruker bruker ca 20 sekunder på å besvare en SMS, og hadde hun brydd seg ville hun gitt respons. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Slett nr, ikke noe sånn derre avsluttemelding som gjør deg selv til noe langt mindre enn det du er. Bare slett nr, og ikke send mer sms. Og kom deg videre Blir vel til at jeg gjør det. Altså, bare sletter nr og ikke sender flere meldinger. Grunnen til at jeg har vurdert å sende en avslutningsmelding er for å si til henne at det faktisk er bedre å svare at man ikke er interessert. En annen jente jeg tastet litt med for et par uker siden gjorde nettopp det. For mange år siden hadde jeg en ganske kjip opplevelse med en jente som ikke svarte. Den gangen var det ganske kjipt, tror det var noe av det kjipeste jeg har opplevd noensinne. Men nå er det ikke så farlig. Etter den helgen har jeg fått langt bedre selvtillit med damer enn jeg hadde før helgen. Får ta det som det er, at jeg fikk meg noe den kvelden. Dessuten, en annen jente har spurt om jeg vil være med på kino neste helg (ikke den som kommer, men helgen i neste uke). Var faktisk på date med denne andre jenta dagen før jeg traff henne som tråden her handler om. Og personlig synes jeg kommentaren om at hun er dårlig til å svare på melding ikke holder mål. En normal mobilbruker bruker ca 20 sekunder på å besvare en SMS, og hadde hun brydd seg ville hun gitt respons. Ja, det mener jeg og. Nå krever jeg ikke at man skal svare innen 20 sek, det gjør ikke jeg heller. Men jeg svarer. Hun gjør tydeligvis ikke det. Huff, disse kvinnfolka kan sannelig lage skikkelig hodebry. Postet av anonym: b6642c5d1a92469dbbfe6947f992155a Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bare slett nr og bare glem henne. Det kan jo faktisk hende hun tar kontakt igjen etter 2-3 uker, når hun ikke hører noe fra deg. Det skjedde med meg, så møttes vi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ingen vits å sende henne noe "sluttmelding". Du er bedre enn det. Se det på den positive siden, og det er at du hadde sex med ei jente du likte, men nå kan du gå videre til andre jenter du sikkert blir å like mer. Edit: det er forresten mulig at grunnen til at hun sa hun ville ha kontakt videre var fordi det skulle bli enklere å komme seg unna. Om du viste henne at du ønsket videre kontakt følte hun trolig at det var lettere å si ja, for så å ignorere deg. Pissjenter Endret 24. august 2011 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå