Karl-Ivar Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Spennende bilde hvor brua er med på å føre blikket innover i bildet. ang lukketid gjør havet magisk. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Stilig effekt av den lange lukkertiden, fin SH-konvertering. Litt usikker på kompen, jeg synes det blir enda mer effektfullt når jeg scroller helt opp til begynnelsen av brygga. For det første blir man da kvitt sanden foran (som jeg synes bryter mot uttrykket ellers), dessuten gir det meg en følelse av å nesten stå på brygga! Ellers ser bildet ørlite skjevt ut,? Lenke til kommentar
Wenche C.K. Andersen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Dette likte jeg utrolig godt. Jeg likte også det at du så litt av stranden, men hvordan hadde det sett ut uten den matta eller hva det sorte på brygga er? Uansett - veldig bra Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Havner nok også der att du burde kuttet bilde rett under det nederste bordet på piren.for ellers er det ett veldig så bra bilde;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg