agvg Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 de kommer heller ikke til å bygge ut i oslo vil jeg tro. Lyse bygger ikke ut men at Lyse sin trippleplay-løsning kommer til Oslo er vel ganske sikkert vil jeg tro. Den skal hvertfall komme hit, noen mil nord for Oslo i løpet av året. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Jeg har kjøpt meg hus, med 10MBit fiber fra Lyse innlagt! Den lista på Lyse.no er ikke noe å forholde seg til, den oppdateres sjelden eller aldri. Dersom noen er usikre på utbyggingstid og lignende er det en fordel å ta til telefonen. Det hjalp iallefall oss. Vi får også samme tilbudet der jeg bor nå, langt ute i ødemarka, dette på grunn av at Sola Kommune har lovet at 95% av alle hustander i kommunen skal være koblet sammen på dette nettet innen 2006. Noe jeg tviler på de klarer. EDIT: Kan også legge til at 2MBit linja hos svigers alltid blir målt til over 6-7MBit, så en får iallefall det en betaler for. Endret 21. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har kjøpt meg hus, med 10MBit fiber fra Lyse innlagt! Den lista på Lyse.no er ikke noe å forholde seg til, den oppdateres sjelden eller aldri. Dersom noen er usikre på utbyggingstid og lignende er det en fordel å ta til telefonen. Det hjalp iallefall oss. Vi får også samme tilbudet der jeg bor nå, langt ute i ødemarka, dette på grunn av at Sola Kommune har lovet at 95% av alle hustander i kommunen skal være koblet sammen på dette nettet innen 2006. Noe jeg tviler på de klarer. da er det kansje håp for meg også de skal legge om kloakk systemet i gata til sommeren(tror jeg) Bor nokså midt i tananger i et nokså gammelt byggefelt Lenke til kommentar
joZa Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Noen som tror de kommer til Kvernevik snart? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Noen som tror de kommer til Kvernevik snart? Sjekk det opp her . Send også mail til Lyse og spør Lenke til kommentar
loggon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Fikk tilbud fra Lyse i Nymansvn i nærheten av Pedersgt. dvs. de bygger ut der de all ikevell må grave grøft !. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Har hatt Lyse 10mbit i 1måned ca. og ja FyF*** d går fort:D Laster ned på 1,3Mbs Bor på hundvåg, og omtrent alle her kan ha det, selv om vi fikk det senest av alle på hele øya. Edit: Leif Endret 22. februar 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå