Elvellon Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Eg lure på kor mange du trenge for å få Lyse internett i gata der du bor? Har nok ein del folk i gata som kunne tenkt seg det! Nogen som vet kor mange? Har søkt på lyse.no men fant ikke nogen ting.... PLZ, eg må få svar! Det e jo bare genialt billig me 10 Mbit te 700 ,- i måneden!! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 er nok enda eit test prosjekt, går det bra så vil store deler av stavanger vera dekt i lopet av 5-10 år Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 er nok enda eit test prosjekt, går det bra så vil store deler av stavanger vera dekt i lopet av 5-10 år Har to venner på Hundvåg som har det, og der går det kjapt som f***!! De har hatt dette prosjektet gående i over ett år nå... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Lyse bygger vel stort sett ut i nye byggefelt og i områder der det foregår større omlegginger og nedgravinger av andre kabler. Hvis du ikke kan få det der du bor er det jo bare å flytte - slik som undertegnede har gjort :-) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 ta deg en kikk på sidene til lyse!! ettersom jeg husker var det 40% av husstandene i gaten som måtte melde interesse (ikke bindene). (det er jo mulig å bare melde på 40% av de andre hustandene i gata :wink: ) det gjaldt forresten ikke hele gata, bare de som er koblet til samme boks!! Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Lyse bygger vel stort sett ut i nye byggefelt og i områder der det foregår større omlegginger og nedgravinger av andre kabler. Hvis du ikke kan få det der du bor er det jo bare å flytte - slik som undertegnede har gjort :-) Har tenkt på det sjøl, men eg e bare 16... Ska begynna i 1. og vil bo hjemma, for der betale de nettet ta deg en kikk på sidene til lyse!! ettersom jeg husker var det 40% av husstandene i gaten som måtte melde interesse (ikke bindene). (det er jo mulig å bare melde på 40% av de andre hustandene i gata ) det gjaldt forresten ikke hele gata, bare de som er koblet til samme boks!! Kossen finne eg ut kem som e i samme boks da? Bare lixom sånn at eg ikke spør nogen som eg ikke e i samma boks me! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Noen her som har ett billig krypinn til leie i Stavanger, med tilgang til Lyse sitt nett? Send PM med Bill.Mrk. "Irrasjonell kverulerende USA-hater trenger godt hjem og trygge oppvekst-vilkaar". Lenke til kommentar
Azton Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg tror det må være 80% eller noe som ville ha det.. wee, nå får snart faren min det .. gleder meg som et barn ;P - Azton Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Lurer på om lyse noen gang kommer til å bygge fiber i oslo Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Lurer på om lyse noen gang kommer til å bygge fiber i oslo Hei! Dere Oslo folk kan ikke få alt. Lær dere det. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ahh...da fikk jeg akkurat bekrefta at fiberkabelen til lyse var trukket inn i den nye leiligheten min *GLISE* Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Lyse bygger nett for harde livet nå. Noen jeg kjenner som bor på Glettefjell (sandnes) skal få det.... og de mener at en P2 - 250 bør være god nok. Håper det ikke funker, så får jeg bygge data. Lenke til kommentar
cof Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 har fiber fra lyse hatt det i et år nå Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Lurer på om lyse noen gang kommer til å bygge fiber i oslo Hei! Dere Oslo folk kan ikke få alt. Lær dere det. jeg bor i Oslo og får mine 10 Mbit fra Bredbåndsfabrikken Betaler også under 400kr i måneden Lenke til kommentar
Folo Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 si meg hvor jeg kan bygge ett lanhus med 10x10 lyselinjer inn i huset, hadde jo vært genialt, kan jo ha lancafe i 1 etg. og dele resten med noen andre folk eller noe, greit vist det ikke ligger på bryne eller no sånt da Lenke til kommentar
SKELETOR Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 lyse er eid av stavanger kommune og omegn, har ikke hørt noe, og tviler sterkt på at de utbygger ved forespørsel ved at mange i gaten vil ha det. de kommer heller ikke til å bygge ut i oslo vil jeg tro. som jeg har forstått det bygger de fiber, hvor nye leligheter blir satt opp, eller hvis der er et prosjekt i gatenområdet som skal gjøres, med andre ord, for å gjøre det billigere, legger de fiber hvis f.eks, kloakkenstrøm kabler eller lignende skal skiftes, oppgraderes. så tar de 2 fluer i en smekk....... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jeg venter i spenning selv på om lyse kommer til å bygge ut hvor jeg bor. De som bor 1km i fra meg kan jo få lyse bredbånd. Syns tilbudet de har er skikkelig å kommer nokk til å skaffe det hvis jeg kan. Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 HAHAHAHHA!!!! Nå får eg lyse Glede meg som ein liden onge: 10 MBIT te 700 i måneden! Komme nok te å ha det kjekt då!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 HAHAHAHHA!!!! Nå får eg lyse Glede meg som ein liden onge: 10 MBIT te 700 i måneden! Komme nok te å ha det kjekt då!! Ja, du er tydeligvis en liten unge når man ser på hvordan du skriver... *misunnelig* Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jaja, kommer nok inn her også. Men når, det er en annen sak? Får vel nøye meg med 2048/2048 nå de kommer. Elvellon: Fordel om du kan skrive norsk og ikke stavangerspråget, hehe. Husk er ikke alle som fårstår det, eg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå