Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vil ha Lyse 10 Mbit!

Anbefalte innlegg

Eg lure på kor mange du trenge for å få Lyse internett i gata der du bor? Har nok ein del folk i gata som kunne tenkt seg det! Nogen som vet kor mange? Har søkt på lyse.no men fant ikke nogen ting.... :cry: PLZ, eg må få svar! Det e jo bare genialt billig me 10 Mbit te 700 ,- i måneden!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er nok enda eit test prosjekt, går det bra så vil store deler av stavanger vera dekt i lopet av 5-10 år

Har to venner på Hundvåg som har det, og der går det kjapt som f***!! De har hatt dette prosjektet gående i over ett år nå...

Lenke til kommentar

ta deg en kikk på sidene til lyse!!

ettersom jeg husker var det 40% av husstandene i gaten som måtte melde interesse (ikke bindene). (det er jo mulig å bare melde på 40% av de andre hustandene i gata :wink: )

det gjaldt forresten ikke hele gata, bare de som er koblet til samme boks!!

Lenke til kommentar
Lyse bygger vel stort sett ut i nye byggefelt og i områder der det foregår større omlegginger og nedgravinger av andre kabler. Hvis du ikke kan få det der du bor er det jo bare å flytte - slik som undertegnede har gjort :-)

Har tenkt på det sjøl, men eg e bare 16... Ska begynna i 1. og vil bo hjemma, for der betale de nettet :D

ta deg en kikk på sidene til lyse!!

ettersom jeg husker var det 40% av husstandene i gaten som måtte melde interesse (ikke bindene). (det er jo mulig å bare melde på 40% av de andre hustandene i gata )

det gjaldt forresten ikke hele gata, bare de som er koblet til samme boks!!

Kossen finne eg ut kem som e i samme boks da? Bare lixom sånn at eg ikke spør nogen som eg ikke e i samma boks me!

Lenke til kommentar

lyse er eid av stavanger kommune og omegn, har ikke hørt noe, og tviler sterkt på at de utbygger ved forespørsel ved at mange i gaten vil ha det.

de kommer heller ikke til å bygge ut i oslo vil jeg tro.

som jeg har forstått det bygger de fiber, hvor nye leligheter blir satt opp, eller hvis der er et prosjekt i gatenområdet som skal gjøres,

med andre ord, for å gjøre det billigere, legger de fiber hvis f.eks, kloakkenstrøm kabler eller lignende skal skiftes, oppgraderes.

så tar de 2 fluer i en smekk.......

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...