carpsdi Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei! Hver gang jeg skrur på PCen etter windows loading screen så får jeg Bluescreen, hver jævla gang. Ingen oppstartsalternativer som safe mode, safe mode med cmd osv fungerer heller ikke da jeg også får Bluescreen etter oppstart på de også. Noen som vet hva som kan være feilen? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har du nullstilt biosen på hovedkortet? Isåfall kan du få blåskjerm hvis du ikke stiller sata kontrolleren til samme modus som tidligere (ide, ahci eller raid er vanligvis valgene). Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Hvordan gjør jeg det/fikser det? Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kan også være hardwaret som er skadet, siden du får BSOD i safemode. Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Ja, så har noen en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå