nokia963 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Kommunen forfaller i raskt tempo, arbeidsplasser går tapt og sentrum er som en spøkelse by, butikker står tomme. Etter år med rødgrønt styre er det nødvendig med kompetente økonomer inn i styre og stell i kommunen så handelsnæringen kan få bedre vilkår, ikke motsatt. Godt valg! 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Utmerket. I og med at du har gjennom din egen uheldige erfaring sett grunnene til å stemme Høyre, vil jeg oppfordre deg å anbefale andre om å gjøre det samme. Min egen kommune er styrt av et samarbeid mellom Høyre og FrP og det har fungert utmerket så langt; flere skatter er fjernet (deriblant eiendomsskatten som slo svært uheldig ut for mine besteforeldre med deres lille pensjon) og næringslivet reiser stadig nye bygg. Det begynner faktisk å ligne på noe. Endret 18. august 2011 av Spartapus 4 Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hvilken kommune? Skien: - Jeg selger ut butikken, det er flere årsaker til det. Men en grunn er at konkurransen blir større og større fra sentrene utenfor byen, sier Thor Falkenstein, Falkenstein har i mange år drevet butikken Telemark hobby og kunst i Skien, men nå er det slutt. Han har opphørssalg og mener politikeren burde tenke annerledes for å hjelpe butikkene i sentrum. - Det virker på meg som om politikerne ikke har evnen til å tenke mer enn et par år fremover. For hvis en ser litt frem i tid, så er byen død, sier Falkenstein. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.7030689 Endret 18. august 2011 av nokia963 Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Byens største kjøpesenter Arkaden tømmes nå for butikker, hva er ikke bra nok der burde bystyret spørre seg, kan det være parkeringsmulighetene? Hvordan kunne bystyret bruke så mange millioner på en bygarage lengst mulig vekk fra butikker og hvor barnefamilier må krysse en riksvei og bussholdeplass for å komme fram til butikkene? Hvorfor gikk AP i mot å bygge parkering tett opptil butikkene på rådhusplassen? For at bystyret ikke skulle miste utsikten til vannet og muligheter for egen parkering på tomta? Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Erna er vår nye landsmoder. http://www.dagsavisen.no/innenriks/article517277.ece Dagsavisen overasker:) Endret 24. august 2011 av nokia963 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ja, for hvem skulle tro at det var mulig for ett avis som får statsstøtte å skrive noe positivt om høyre. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Det er ikke ofte, venter spent på forsiden i Dagsavisen valgdagen. Som før vil alle oppfordres til å stemme Ap.. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kompetente økonomer? Nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå