Howard Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Nye barebones fra Soltek Soltek har hatt suksess med sine tidligere barebone-systemer. Nå lanserer selskapet en serie lekre barebones basert på 865G-brikkesettet fra Intel. Les saken her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ser bra ut med 2x5,25 brønner og kun 2-3 cm høyere enn Shuttle sin. 250w strømforsyning og plass til et Geforce FX5900 hvis man har behov for det. Blir spennedne å se om Soltek klarer å utfordre Shuttle. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hadde de bare hatt en ekstra PCI slot eller onboard gigalan.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Den ser lekker ut! Håper den er skikkelig stillegående og prisen blir ok. Bag'en er også et stort pluss. PS. Det finnes allerede 1 PCI-port, 1 AGP port og 100Mbit/s LAN. Synes det er glimrende. Da får jeg raskt nettverk, TV-kort + Dual Skjermkort med TV-ut. Det holder i lange baner for meg. Får se prisen litt an. Dette kan bli min overgang tilbake til Intel. (etter flere år med AMD) Eller kanskje jeg venter ennå litt om det annonseres en slik med Socket-940. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det som er fett med denne er at CD-spiller blir skjult bak frontdekselet. Ingen stygg CD-spiller som ødelegger utseendet!!! 8) 8) 8) (jada jada, jeg vet det er sånn sett ingen som har CD-spillere lenger, at det nå heter DVD-spiller - eller mer DVD-brenner. Men poenget mitt er ivertfall klart... :wink:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå