Andreas:) Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hei, hver gang jeg starter modern warfare 2 og er klar for å joine en match så må jeg alltid vente cirka 10 minutter før spillet begynner å leite etter matcher. Og dette suger, neon som vet hvordan jeg kan fikse dette ? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 kan være problemer med naten din, er den strict? Lenke til kommentar
Andreas:) Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg bruker Ventelo, og har forstått at jeg må endre NAT til åpen. Men hvor og hvordan? Lenke til kommentar
Andreas:) Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 1)type cmd into search/or run,a black box will appear 2)type in ipconfig into the black box 3)press enter 4)your default gateway will be shown,it will be something like 192.168.0.15) 5)Type in the default gateway into your internet browsers address bar..press enter 6)this goes into your router..try and find something called UPnP and make sure its switched on...in my netgear router its just on the left hand side of the menues. Lenke til kommentar
Andreas:) Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Nå står det NAT: Open inne i mw2 menyen. Men nå tar det faen meg hundre ganger lengre tid, jeg vet egentlig ikke om det går lengre en gang. Det skjedde etter jeg lastet ned stimulus, men tviler sterkt på at det har noe å si. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tenkte eg skulle prøve mw2 igjen, men samme problem, nat open, men finner ingen servere. Lenke til kommentar
Andreas:) Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg selv bruker nå 10 min på å finne en match, men jeg kan ikke spille team deathmatch express. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå