HelloKjersti Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Spillgiganten har strenge krav til klassikere som skal vekkes til live. Les hele saken Lenke til kommentar
Amix Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Spillgiganten har strenge krav til klassikere som skal vekkes til live. Les hele saken EA lagde ikke bare spill i sin tid. De lagde også Deluxe Paint, som er et av verdenens mest kjente tegneprogram! For Amiga Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Fordi spillmekanikkene nå for tiden må jo opplagt være bedre enn for 10 år siden... Alt nytt er jo best! Edit: Deluxe Paint på Amigaen ja. Selv EA har hatt sine øyeblikk, selv om man ikke skulle trodd det disse dager. Endret 18. august 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Vi har en slags regel for hva vi kan hente frem igjen, og det er at du må ha en skikkelig god grunn til det. Hva kan du gjøre med spillet for å friske det opp og tilføre noe nytt? Svar: Lage en FPS ut av det! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Tsssk. Ikke vær så skarpe nå. Jeg synes EA har blitt flinke til å ta imot kritikk, og høre på kundene sine. Men det at de sier dette er én ting, de må jo faktisk gjennomføre det i tillegg. Man kan si mye om det siste MoH-spillet (som f.eks at det var kjedelig), men at det tok et skritt i en ny retning i forhold til de tidligere spillene, det kan man ikke nekte for. Endret 18. august 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Men MoH var jo ikkje ein "gammal" serie, iallefall tenkte ikkje eg på den som det då dei reboota den. Syndicate, derimot ... Alt der tyder så langt på ein UE3-FPS. For me treng jo fleire av dei! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg syntes det gav mening det han sa, helt til han henviste til MoH og at de gjorde en -ny- ting der. MoH ble da relansert, skapt som CoD og forsøkt solgt som CoD for alt det var verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå